اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

گاز جلوی پیروزی راه ساری را گرفت

خبرگزاری فارس: در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم راه ساری پیروزی را با تساوی عوض کرد و بازیکنانش نتوانستند با هت‌تریک مرتضی عظیمایی پیروز بازی باشند.

گاز جلوی پیروزی راه ساری را گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم راه ساری که در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری در غیاب کاپیتان خود محمود لطفی میزبان گاز خوزستان بود، بازیکنانش بازی برده در نیمه نخست را در نیمه دوم با تساوی چهار بر چهار عوض کردند.

نیمه نخست را تیم میزبان در پی تشویق هزاران تماشاگر خود هجومی آغاز کرد و موفق شد چهار بار دروازه مهمان را با گلزنی مرتضی عظیمایی سه بار و عماد محمدی یک بار باز کنند.

در این نیمه تیم مهمان یک بار توسط همایون زنگنه موفق به گلزنی شد تا نیمه نخست، راه ساری با نتیجه قاطع چهار بر یک مهمان خود گاز خوزستان را شکست دهد.

با شروع نیمه دوم به نوعی بازیکنان راه ساری مغرور شدند و پیروزی را برای خود مسلم دانستند تا اینکه در این نیمه در حیرت و تعجب تماشاگران سه بار دروازه راه ساری باز شد.

در نیمه دوم راه ساری موقعیت زیادی برای گلزنی داشت که در هیچ یک از این موقعیت‌ها بازیکنانش موفق نبودند، اما در مقابل بازیکنان گاز خوزستان در ضد حمله سه بار توسط یاسین سجادی‌مهر، همایون زنگنه و شهاب طالبی به گل رسیدند تا دو تیم با تقسیم امتیازات با نتیجه چهار بر چهار مساوی شوند.

داور این دیدار به چهار بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم هر تیم دو کارت بود.

یاسر ابراهیمی و سعید بلباسی از راه ساری و عزت عموزاده و حمید براتی از گاز خوزستان توسط داور کارت زرد دریافت کردند.

راه ساری با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/86005/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول