اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

ملوان گاز ایلام را به آتش کشید

خبرگزاری فارس: در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با شش گل تیم پالایشگاه گاز ایلام را به آتش کشید.

ملوان گاز ایلام را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی بعد از ظهر امروز با حضور بی‌سابقه 2 هزار و 500 بانوی علاقه‌مند به ورزش فوتبال در ورزشگاه تختی این شهرستان توانست با شش گل پالایشگاه گاز ایلام را با شکست متوقف کند.

گل‌های ملوان در این دیدار را سارا قمی در دقایق 33، 40، مریم ایراندوست در دقیقه 65، معصومه حسرتی در دقیقه 67، مهسا پور محمدیان در دقیقه 73 و زمرد سلیمانی «دروازه بان» در دقیقه 85 «پنالتی» به ثمر رساندند و گل تیم ایلام نیز در دقیقه یک به ثمر رسید.

مریم ایراندوست سرمربی و کاپیتان بانوان ملوان در این مسابقه علاوه بر گلی که به ثمر رساند دو پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان مهیا کرد.

سارا قمی زننده دو گل ملوانان در دیدار مذکور یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و داور این دیدار در دقیقه 53 به فاطمه نوری مدافع ملوان کارت زرد نشان داد.

حضور تماشاگران بانوان ملوان در این بازی که یکصدا تیم‌ خود را تشویق می‌کردند، کم‌نظیر بود.

در حاشیه این دیدار در دقیقه 85 زمانی که ملوان صاحب پنالتی شد سارا قمی بانوی گل لیگ برتر و پنالتی‌زن نخست تیم بانوان ملوان اجازه داد تا دروازه‌بان ملوان به جای او پشت توپ بایستد.

برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار زمرد سلیمانی، ستاره حبیب‌زاده، یاسمن فرمانی (در دقیقه 61، فریبا اصلی)، فاطمه نوری، سارا قمی، مریم ایراندوست، افسانه اقبال، پرناز زادحسین‌علی، مهسا پور محمدیان، معصومه حسرتی و فروغ موری به میدان رفتند.

مریم ایراندوست نیز به عنوان سرمربی، مژده ایراندوست مربی و یلدا سلیمانی سرپرست، هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را به‌عهده دارند.

ملوان بندرانزلی با این پیروزی 45 امتیازی شد و منتظر نتیجه دیدار شهرداری بم با آینده‌سازان میهن است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با پاس همدان از هفته نخست دور برگشت که به دلیل بارش باران در انزلی برگزار نشده بود، به روز دوشنبه 23 بهمن ماه جاری موکول شد.

ا‌نتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول