اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

کشف 24 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف 24 هزار و 432 لیتر نفت سفید قاچاق و دستگیری سه نفر از عاملان فروش آن در این شهرستان خبر داد.

کشف 24 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، احمد عسگری عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف محموله قاچاق سوخت در صومعه‌سرا، اظهار کرد: کشف این محموله قاچاق یکی از عملیات‌های مهم و بزرگ پلیس صومعه‌سرا است.

وی از کشف 24 هزار و 432 لیتر نفت سفید قاچاق در صومعه‌سرا خبر داد و افزود: در راستای این عملیات سه نفر از عاملان فروش آن نیز در صومعه‌سرا دستگیر شده و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا به هویت افراد دستگیر شده مذکور اشاره کرد و گفت: یک نفر از این افراد اهل صومعه‌سرا و دو نفر دیگر زاهدانی هستند.

وی با اشاره به محل نگه‌داری و جاسازی مواد سوختی کشف شده، تصریح کرد: تمام نفت‌های سفید قاچاق در یک کارخانه برنج‌کوبی مخروبه در یکی از روستاهای صومعه‌سرا به صورت مخفیانه انبار و نگه‌داری می‌شد.

عسگری با بیان اینکه مواد سوختی در ظروف قابل حمل کوچک‌تر جاسازی و به خارج از مرزهای کشور قاچاق می‌شد، ادامه داد: قاچاقچیان مقادیر نفت سفید را در گالن‌های 20 لیتری ریخته و با برچسب تینر روغن «سوپر شمال» در خودرو حمل سوخت جاسازی می‌کردند.

به گفته وی، قاچاقچیان مذکور برای سودجویی از اقدام غیر قانونی خود،نفت سفید را لیتری 100 تومان در داخل کشور می‌خریدند و آن را لیتری 300 تومان در خارج از مرزهای کشور به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در ادامه از قتل یک برادر به دلیل اختلاف نظر در مورد میزان ارثیه پدری در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برادر بزرگ یک خانواده صومعه‌سرایی به دلیل بحث و درگیری در مورد میزان ارثیه پدری، برادر کوچک‌تر خود را به قتل رساند.

به گفته وی، قاتل یک فرد 50 ساله بود که برادر 45 ساله خود را با یک ضربه چاقو به قتل رسانیده که پس از 24 ساعت تعقیب و گریز با همکاری کارآگاهان نیروی انتظامی در تهران شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول