اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان مطرح کرد

هنوز همه قله‌ها را فتح نکرد‌ه‌ایم/تلاش بیشتر در حوزه اشتغال و خودکفایی‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: ‌هنوز همه قله‌ها را فتح نکردیم و به موفقیت کامل دست نیافتیم اما با تلاش بیشتر در حوزه اشتغال و خودکفایی می‌توان به موفقیت نزدیک شد.

هنوز همه قله‌ها را فتح نکرد‌ه‌ایم/تلاش بیشتر در حوزه اشتغال و خودکفایی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه کمیته امداد مجموعه گوهرباری است که با فرمایش امام راحل شکل گرفته است، افزود: اتفاقات خوبی که در طی 32 سال گذشته در کمیته امداد رخ داد که نشان از عملکرد موفق آن دارد.

وی ادامه داد: توفیقات کمیته امداد را نباید از زبان خواص شنید و یا از طریق نمودار و آمار ارائه داد بلکه باید از مددجویان درباره سفره گسترده و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های محروم پرسید.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت کمیته امداد استان اظهار داشت: استان همدان در حوزه نیروی انسانی افراد برجسته‌ای را معرفی کرده و در پیشبرد برنامه‌های کمیته امداد مؤثر بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول سال به طور نمادین از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بازدید به عمل می‌آوریم با بررسی اوضاع در می‌یابیم که اگر وجدان دینی نباشد نمی‌توان در چنین اداره‌ای برای خدمتگزاری دوام آورد.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه پیوند بین مدیریت، روحانیت و دیانت لازمه کار است یادآور شد: مجموعه مدیریتی کمیته امداد استان در سال‌های متمادی گذشته تاکنون بدون نقص انجام شده است.

وی اضافه کرد: گزارشاتی که در کارگروه برنامه‌ریزی و دیگر کارگروه‌ها ارائه شده نشانگر تلاش و پویایی کمیته است که با کار تشکیلاتی انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: هنوز همه قله‌ها را فتح نکردیم و به موفقیت کامل دست نیافتیم اما با تلاش بیشتر در حوزه اشتغال و خودکفایی می‌توان به موفقیت نزدیک شد.

وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان در دفاع مقدس گفت: در عملیات فتح‌المبین کمیته امداد استان بیش از 2 هزار غذای گرم را بین رزمندگان توزیع کرد.

همچنین در ادامه مراسم امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کمیته امداد 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در 14 اسفند سال 57 تأسیس شد گفت: تأسیس کمیته امداد بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که اما راحل به تهیدستان و محرومان جامعه توجه ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی ادامه داد: مهمترین خدمتی که کمیته امداد ارائه می‌کند ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش برای اداره زندگی خود به صورت آبرومندانه است.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی کمیته امداد اعتماد مردم به آن است افزود: همین اعتماد جامعه به کمیته امداد، مردم را در ارائه خدمات این نهاد انقلابی دلگرم کرده و دفاتر ائمه جمعه شعبه‌ای از کمیته امداد است.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: همه موفقیت‌های کمیته امداد به برکت اعتماد مردم است و هر چقدر در این زمینه بیشتر خدمات ارائه دهیم نظام اسلامی بیشتر توفیق می‌یابد.

انتهای پیام/‌89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول