اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد 61 شهید انقلاب انجام می‌شود

پرواز 61 بادبادک صومعه‌سرا در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از پرواز 61 بادبادک به یاد 61 شهید انقلاب گیلان در دهه فجر خبر داد.

پرواز 61 بادبادک صومعه‌سرا در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکتی بزرگ و ارزشمند برای ملت خود به ارمغان نهاد که آثار آن به همت مردم و مسئولان همچنان ماندگار است.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی از آن اقشار محروم و نیازمند جامعه بوده است، افزود: توجه به مناطق محروم و روستایی و تزریق امکانات و خدمات به ساکنان آن از اولویت‌های مهم انقلاب و نظام است.

فرماندار صومعه‌سرا، اوج افتخار آفرینی ایران اسلامی را کمک به محرومان و توجه به روستانشینان در دولت نهم و دهم دانست و تصریح کرد: ثمره تلاش و کوشش دولت کنونی برای همگان مشهود است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در صومعه‌سرا، اذعان کرد: در دهه مبارک فجر امسال بالغ بر 57 پروژه تولید و عمرانی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف خدماتی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

به گفته حسینعلی‌زاده، برای ساخت و افتتاح این تعداد پروژه بالغ بر 101 میلیارد و 15 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تصریح بر اینکه از مجموع 57 پروژه مذکور بالغ بر 55 پروژه عمرانی است، اضافه کرد: افتتاح دو پروژه آموزش و پرورش، افتتاح همزمان سه پروژه بهزیستی، هفت پروژه اداره برق، هشت پروژه اداره راه و ترابری، سه پروژه شهرداری و هفت پروژه آبفار صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

فرماندار صومعه‌سرا ادامه داد: دو پروژه اداره صنعت، معدن و تجارت، دو پروژه بنیاد مسکن، شش پروژه آب منطقه‌ای، یک پروژه اداره ورزش و جوانان و یک پروژه شبکه بهداشت نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح دهه فجر در صومعه‌سرا است.

وی، از اجرای 300 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بیش از 200 مسجد، مدرسه، اداره‌ها و پایگاه‌های بسیج و سپاه صومعه‌سرا با همکاری و مدیریت کمیته‌های 18گانه ستاد دهه فجر این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، نواختن زنگ انقلاب، برپایی رژه خودرویی، اجرای نمایش انقلاب، ویزیت رایگان، برگزاری نمایشگاه آثار دستی و تجسمی با محوریت انقلاب اسلامی، برپایی همایش شعر انقلابی و برگزاری جشن انقلاب در سطح مساجد را از جمله برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان عنوان کرد.

وی برپایی بازارچه خیران دانش‌آموزان، گلباران تندیس نخستین شهید دانش‌آموز انقلابی گیلان در صومعه‌سرا، پرواز 61 بادبادک به یاد 61 شهید دوران انقلاب اسلامی استان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و اهدای دیپلم افتخار به آنها را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا برشمرد.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه شرکت مسئولان، مدیران و شهروندان در افتتاح و اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر صومعه‌سرا بسیار تاثیر گذار و مهم است، خاطر نشان کرد: با تبلیغات مناسب باید مردم و شهروندان را برای حضور در برنامه‌ها فرا خواند تا از روند فعالیت‌ها و تلاش مسئولان در راستای خدمات‌رسانی آگاهی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول