اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرودشت خبر داد

شهر سیدان به بزرگراه شیراز - اصفهان وصل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی شهر سیدان به بزرگراه شیراز - اصفهان وصل می‌شود.

شهر سیدان به بزرگراه شیراز - اصفهان وصل می‌شود

محمد مهدی برومندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به این شهرستان در مورد اتصال شهر سیدان به بزرگراه شیراز - اصفهان خبر داد و اظهار داشت: شهر سیدان به عنوان مرکز بخش در حاشیه این بزرگراه قرار دارد و اتصال این شهر به محور مواصلاتی جنوب به شمال از درخواست‌ها و اولویت‌های مردم این منطقه بود که همزمان با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی دستور آن اتخاذ شد.

برومندی افزود: همچنین در راستای ایمنی مردم روستاهای حاشیه این بزرگراه در تقاطع روستای حاجی آباد وجود یک زیرگذر به خوبی احساس می‌شد که با موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی دستور اجرای این پروژه نیز شده است و به زودی مطالعات آن شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرستان مرودشت به عنوان دومین شهرستان استان فارس در زمینه زیرساخت‌های مواصلاتی با مشکلاتی دست به گریبان است که زیبنده این منطقه که یکی از اصلی‌ترین شهرهای برخوردار از نظر گردشگری و دارای آثار باستانی بی‌شمار محسوب می‌شود، نیست.

نماینده مردم مرودشت در مجلس نهم ادامه داد: در راستای ایمنی و سهولت دسترسی گردشگران بی‌شمار خارجی و داخلی به آثار جهانی پاسارگاد و اهالی روستای مادرسلیمان وجود زیرگذر در این منطقه نیز از نیازهای اساسی است که مطالعه آن به زودی آغاز و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم اذعان داشت: پروژه مسکن مهر شهر مرودشت از بزرگ‌ترین پروژه‌های استان فارس است که در سفر معاونان وزارت راه و شهرسازی از روند اجرای آن بازدید شد و به منظور شتاب بخشیدن به این پروژه تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد و بنابراین است که تا قبل از پایان دولت به دست رئیس جمهور افتتاح شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول