اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

70 کیلومتر بزرگراه اهرم به دیلم اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تاکنون 70 کیلومتر از مجموع 205 کیلومتر بزرگراه اهرم به دیلم اجرا شده است.

70 کیلومتر بزرگراه اهرم به دیلم اجرا شده است

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این پروژه 205 کیلومتر طول دارد که 160 کیلومتر آن در پروژه‌های ماندگار لحاظ شده است.

وی افزود: از 160 کیلومتر مهر ماندگار نیز تاکنون 70 کیلومتر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

صفایی افزود: برای اجرای پروژه مذکور مقرر شده وزارت نفت 135 میلیارد تومان اختصاص دهد که از این میزان تاکنون 17 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: طبق مصوبه سفر دوم 634 کیلومتر راه آهن شیراز، بوشهر، عسلویه تصویب شده و این پروژه باید در 18 قطعه اجرا شود.

صفایی گفت: 350 کیلومتر از مسیر این راه آهن در استان بوشهر و مابقی در استان فارس قرار داشته دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز در استان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری تعداد 22 نقطه حادثه‌خیز زودبازده در طول محورها برطرف می‌شود که این امر تاثیر زیادی در افزایش ایمنی جاده‌ها دارد.

صفایی‌بوشهری از ایجاد روشنایی در 60 منطقه استان خبر داد و گفت: با تلاش انجام گرفته و در صورت تامین اعتبار روشنایی 60 نقطه در نقاط پرحادثه راه‌های سطح استان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با سیاست‌های دولت در مورد ادغام وزارت راه و مسکن و تدبیر وزیر پرتلاش فعالیت‌های راه و شهرسازی در بوشهر نیازمند ساختمانی با کیفیت بود و با این هدف ساختمان جدید راه‌اندازی شد.

قائم مقام وزیر در استان بیان کرد: فعالیت‌های سخت افزاری، راهداری و راهسازی استان در ساختمان قدیم اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

صفایی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی بوشهر سال گذشته 230 میلیارد ریال اعتبار داشت یادآور شد: امسال 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول