اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه پارس 2 کنگان خبر داد

پیشرفت 88 درصدی «بزرگراه کنارگذر» کنگان

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه پارس دو کنگان گفت: پروژه «بزرگراه کنارگذر» بندر کنگان، 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 88 درصدی «بزرگراه کنارگذر» کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد صرامی عصر امروز در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پارس دو (کنگان) اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های سایت دو کنگان و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در این منطقه از اولویت‌های سایت دو پارس کنگان است.

وی ادامه داد: تکمیل طرح‌های در دست اجرا از جمله برنامه‌های مهم در این حوزه است که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف موردنظر برسیم.

مدیر منطقه پارس دو کنگان با ارائه گزارشی به بیان برخی فعالیت‌های صورت گرفته در این منطقه پرداخت و بیان داشت: اجرای قطعه اول بزرگراه کنارگذر کنگان با هدف انتقال ترافیک جاده کشوری و دسترسی آسان به پروژه‌ها و فازهای در دست اجرا با بیش از 88 درصد پیشرفت فیزیکی، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در منطفه پارس دو (کنگان) است.

صرامی افزود: اجرای جاده پیرامونی سایت صنعتی اختر با پیشرفت فیزیکی بیش از 65 درصدی با هدف ارتباط آسان فازها و احداث فنس و جاده گشت‌زنی سایت اختر با پیشرفت بیش از 78 درصدی و با هدف حفاظت و صیانت از سایت صنعتی نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه است.

وی تصریح کرد: احداث مرکز مخابرات پارس دو و احداث جاده پیرامونی و داخلی سایت صنعتی نیز از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا در این منطقه است.

صرامی در پایان یادآور شد: احداث تقاطع غیرهمسطح تمبک و برکه چوپان و عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرای در این منطقه است.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول