اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

اجرای 224 طرح راهسازی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر از اجرای 224 طرح راهسازی در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 224 طرح راهسازی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا صفایی‌بوشهری صبح امروز در بازدید از بزرگراه برازجان ـ گناوه اظهار داشت: احداث راه و بزرگراه در استان بوشهر طی چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 400 کیلومتر بزرگراه در استان در دست اجراست و با تلاش و فعالیت مجریان و پیمانکاران به نتایج خوبی در این عرصه رسیده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بزرگراه برازجان گناوه از محورهای مهم در دست احداث در استان است که هم‌اکنون چند قطعه از این طرح تکمیل شده است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته 40 کیلومتر از بزرگراه گناوه برازجان تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در حوزه مسکن مهر نیز اقدامات گسترده‌ای در سطح استان بوشهر انجام شده و امسال بیش از 4 هزار و 500 واحد مسکونی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع 32 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر اجرا خواهد شد که سال گذشته 10 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسید و امسال نیز چهار هزار و 500 واحد افتتاح می‌شود.

صفایی‌بوشهری اذعان داشت: احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان از پروژه‌های مهر ماندگار در دشتستان است که به فضل خدا امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به طرح‌های در دست اجرا مهم‌ترین اولویت این اداره کل در سال جاری است و با همه توان بر طرح‌ها نظارت داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر از اجرای 224 طرح راهسازی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری 224 پروژه راهسازی با 218 میلیارد ریال در استان در دست اجراست.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول