اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث ‌فرهنگی خراسان‌رضوی:

اعزام نخستین گروه طرح سفر مهر با رضایت کامل به اتمام رسید

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: نخستین گروه طرح سفر مهر با رضایت کامل به شهرهای خود بازگشتند.

اعزام نخستین گروه طرح سفر مهر با رضایت کامل به اتمام رسید

سید جواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه طرح سفر مهر در کشور به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و توسعه فرهنگ سفر در بین اقشار مختلف در راستای معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری اجرا می‌شود، اظهار کرد: نخستین گروه طرح سفر مهر 25 دی‌ماه سال جاری وارد مشهد شدند و پس از اقامت 3 روزه خود در مشهد با رضایت کامل به شهرهای خود بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه طرح سفر مهر برای ثبت‌نام‌کنندگان به مدت سه روز و دو شب است و تمام افراد اقشار کم درآمد می‌توانند از خدمات سفر در طول مسافرت بهره‌مند شوند، ادامه داد: نخستین گروه این طرح در مشهد در 4 هتل صبا، سحاب، طرقبه و سی‌برگ اقامت داشتند و تمامی هزینه‌های این گروه رایگان و از سوی سازمان ذیربط پرداخت شده است.

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی عنوان کرد: در نخستین گروه طرح سفر مهر 40 نفر شرکت کرده بودند که پس از خروج از مشهد رضایت کامل از سفر خود داشتند.

موسوی بیان کرد: برای اعزام گروه‌های دوم تاکنون اطلاعاتی داده نشده و سازمان ذی‌ربط مسئول کارهای گروه‌ها است و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تنها هماهنگی اقامت و پذیرایی از آنها را به عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای گروه‌های بعدی برای اقامت در مشهد از مهمانسراهای دولتی استفاده می‌شود تا هزینه‌ها کاهش و امکان سفر گروه‌های بیشتری را داشته باشیم.

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی اظهار کرد: هزینه‌های گروه‌های بعدی تا 70 درصد تخفیف را شامل می‌شود و مسافران تنها 30 درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

موسوی یادآور شد: تمامی افرادی که مایل به ثبت‌نام در این طرح هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.safaremehr.ichto.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/70018/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول