اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هدف دولت از طرح «سفر مهر» ارزان‌سازی سفرهاست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف طرح سفر مهر را آسان‌سازی سفر برای اقشار کم‌درآمد اعلام کرد و گفت: فعلا جامعه هدف در این طرح رانندگان هستند ولی امید است سایر اقشار کم‌درآمد نیز مشمول این طرح بشوند.

هدف دولت از طرح «سفر مهر» ارزان‌سازی سفرهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور شامگاه امروز در نشستی به منظور تبیین طرح ملی "سفر مهر" که به منظور تسهیل سفر برای افراد کم‌درآمد جامعه انجام شد، اظهار داشت: ستاد دائمی سفرها در تمام طول سال برقرار است و به ویژه در آستانه نوروز دستگاه‌ها برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شوند ولی آنچه موضوع این نشست است اجرایی کردن طرح ملی سفر مهر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر نیت و تفکر ما خدمت‌محور باشد بدون شک روز اول دولت و آخر آن تفاوتی با هم ندارد و می‌شود در روز آخر عمر این دولت نیز یک طرح جدید طراحی و اجرایی کرد.

وی با تشریح این طرح گفت:تمرکز اصلی این طرح روی نهادینه شدن فرهنگ سفر به ویژه فرهنگ زیارت و سفرهای زیارتی است که امید است در کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی برای اجرای این طرح ملی به وجود آید.

امیدی‌پور ادامه داد: دولت در این طرح فعلا خدمات‌رسانی به قشر کم‌درآمد و زحمت‌کش رانندگان را در نظر دارد ولی امید است با موفقیت این طرح شاهد خدمات‌رسانی در سفرها به همه اقشار جامعه باشیم.

این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی تخفیفاتی که دولت برای سفر قشر راننده در نظر گرفته تصریح کرد: گویا توافقات لازم برای تخفیف 70 درصدی به رانندگان در هتل‌ها و مراکز اقامتی در تهران با صنف هتل‌داران انجام شده و این هماهنگی از سوی اتحادیه هتل‌داران به هتل‌های این استان ابلاغ خواهد شد.

وی ابراز داشت: این طرح فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های تفریحی و زیارتی ما به کشور و دنیا است که باید هم از این فرصت استفاده کنیم و هم میزبانان خوبی برای رانندگانی باشیم که مقصد سفر خود را در این طرح کهگیلویه و بویراحمد انتخاب می‌کنند.

* کهگیلویه و بویراحمد یک مقصد مهم گردشگری در کشور است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح ملی "سفر مهر" طرحی نو و جدید است اذعان کرد: زوایای کامل این طرح برای خود ما هم هنوز مشخص نیست و بدون شک در ادامه آیین‌نامه و ضوابط روشن‌تری به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

امیدی‌پور هدف اصلی این طرح را آسان‌سازی سفر برای اقشار کم‌درآمد اعلام کرد.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پر جاذبه در کشور است که بدون شک مقصد بسیاری از سفرها خواهد بود کما اینکه در سال‌های گذشته به یک مقصد مهم گردشگری تبدیل شده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میل به سفر در این استان بسیار زیاد شده، عنوان کرد: این استان با آب و هوای متنوع به صورت همزمان هم زیبایی‌های گرمسیر را دارد و هم سردسیر و به این لحاظ گردشگران روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را در کهگیلویه و بویراحمد و سرزمین چهار فصل سپری خواند کرد.

این نشست با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اوقاف، نیروی انتظامی، شهردار یاسوج، آموزش و پرورش، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیرکل پایانه‌ها و برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/82005/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول