اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی سپاه همدان:

اقتصاد مقاومتی عامل خودکفایی و پویایی کشور است

خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی سپاه انصار الحسین استان همدان گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی پویاست که نیاز کشور را از ورود تولیدات بی‌کیفیت بی‌نیاز می‌کند.

اقتصاد مقاومتی عامل خودکفایی و پویایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، جمشید سیاح، صبح امروز در نشست سیاسی بصیرتی که به همت بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان بهار و با حضور تعدادی از فرهنگیان عضو حلقه‌های شجره طیبه صالحین در محل کانون فرهنگی تربیتی میعاد آموزش و پرورش شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه‌گاهی در راستای تقویت تولید داخلی است.

وی با اشاره به الزامات و بایدهای اقتصاد مقاومتی در بین آحاد جامعه و به خصوص در بین مسئولان افزود: مسئولان کشوری باید از تولید داخلی با استفاده از صندوق توسعه ملی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حمایت و آن را تقویت کنند.

کارشناس سیاسی سپاه انصارالحسین استان همدان با تأکید بر مزایا و ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی آن را نردبان ترقی و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان باید در راستای فرهنگسازی کار و تولید ملی تلاش کنند.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی توجه به مزیت‌های نسبی و مطلق آن مانند صنایع نفت و گاز و بهبود بهره‌وری و صرفه‌جویی و تنوع بخشی به محصولات صادرات و توجه به فناوری‌های نوین مانند نانو و انرژی هسته‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیاح عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی پویا محسوب می‌شود که نیاز کشور را از ورود تولیدات بی‌کیفیت بی‌نیاز می‌کند و همگی ما باید در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به انتخابات سال 92 ریاست جمهوری ابراز داشت: ویژگی‌های عام این انتخابات قرار داشتن در دهه چهارم یعنی دهه پیشرفت و عدالت، پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی و افزایش فشارهای بین‌المللی در قالب تحریم‌های سخت اقتصادی است.

کارشناس سیاسی سپاه انصار الحسین همدان به ویژگی‌های خاص انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: ویژگی‌های خاص این انتخابات رقابت چهره‌های جدید، آرایش جدید سیاسی احزاب و رقابت سیاسی بخشی از جریان‌های سیاسی درون انقلاب با اپوزیسیون بعد از فتنه 88 است.

سیاح در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ویژگی برجسته انتخابات آینده تغییر زمان برگزاری انتخابات شوراها و همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری است که پدیده و تجربه جدیدی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول