اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان خبر داد

جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 300 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طول دی ماه سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در خانه انفاق زنجان در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: طرح‌های کوثر، شفا، محسنین، اکرام ایتام، فطریه عام، فطریه سادات، کفاره، کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد است که کمک‌های مردمی در قالب آن‌ها جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دی ماه امسال 31 میلیون و 119 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: همچنین در بحث رد مظالم نیز 2 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری یک میلیون و 468 هزار و 250 ریال کمک مردمی در قالب هدایای شب یلدا گفت: همچنین در دی ماه امسال یک نفر به جمع نیروهای افتخاری کمیته امداد استان پیوسته است.

حسنلو در پایان مجموع کمک های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان را در دی ماه امسال 300 میلیون و 859 هزار و یک صد ریال اعلام کرد و افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب هر طرح در همان محلی که طرح اجرا می شود، هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول