اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته آبادان:

هیئت کاراته آبادان به عنوان هیئت نمونه خوزستان شناخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته آبادان گفت: هیئت کاراته آبادان به عنوان هیئت ورزشی نمونه خوزستان شناخته شد.

هیئت کاراته آبادان به عنوان هیئت نمونه خوزستان شناخته شد

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از ارزشیابی عملکردهای هیئت‌های ورزشی استان خوزستان، هیئت کاراته شهرستان آبادان به عنوان هیئت نمونه استان خوزستان شناخته شد.

وی افزود: این ارزیابی در بخش قهرمانی و تخصصی هیئت، همچنین وسعت اجرای برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط هیئت کاراته شهرستان آبادان لحاظ شده است.

رئیس هیئت کاراته آبادان ادامه داد: کسب مقام برتر کشوری در سبک کیوکشین ماتسویی در دو بخش کاتا و کمیته بانوان همچنین به دست آوردن 11 مقام کشوری در سبک شوتوکان بانوان از جمله مواردی بوده که در بخش تخصصی ورزش کاراته مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر قهرمانی‌های هیئت کاراته شهرستان آبادان گفت:‌ کاراته کاران آبادانی در بخش آقایان موفق به کسب مقام سومی استان خوزستان در سبک‌های آزاد و در همین سبک و در بخش بانوان موفق به کسب مقام دومی استان خوزستان شده‌اند.

ادیبی اضافه کرد: وسعت برنامه‌های فرهنگی هیئت کاراته شهرستان شامل شرکت در همایش‌های ملی و مذهبی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی و برنامه‌های تقدیر و تشکر از مربیان، ورزشکاران کاراته کاران آبادانی از دیگر موارد در اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده است.

مربی تیم ملی نوجوانان کیوکشین کاراته در بخش آقایان ادامه داد: برگزاری مسابقات شهرستانی منظم و مستمر، داشتن نظم مالی و اداری مطابق قوانین فدراسیون کاراته از دیگر آیتم‌های ارزیابی هیئت کاراته شهرستان آبادان برای دریافت رتبه برتر استانی است.

وی در پایان گفت: این عنوان متعلق به همه اعضا، مربیان و ورزشکارانی است که با تلاش مستمر و کسب عنواین قهرمانی در کشور و استان خوزستان درخشیده‌اند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول