اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر داران:

پیامبر اسلام (ص) حامل بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دین برای بشریت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر داران گفت: آخرین و بزرگ‌ترین پیامبر خداوند حضرت محمد مصطفی (ص) حامل بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دین برای بشریت بود.

پیامبر اسلام (ص) حامل بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دین برای بشریت بود

به گزارش خبرنگار فارس از فریدن، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، وی را آخرین و بزرگ‌ترین پیامبر خداوند سبحان اعلام داشت و گفت: پیامبر اسلام (ص) حامل بزرگ‌ترین و کامل‌ترین دین برای بشریت بود.

وی با اشاره به اینکه پیامبران پیشین زمینه را برای پیامبر اسلام فراهم کردند، به تشریح برخی نگرش‌های مردم به زندگی پرداخت و با اشاره به اینکه آرزوهای طولانی، سلطان شیاطین به شمار می‌آیند گفت: آرزوهای طولانی و غیر قابل دسترس  باعث غفلت انسان و تبعیت از هوای نفس می‌شود.

وی بر اساس روایت از رسول اکرم (ص) به نقل از امام علی (ع) افزود: تبعیت از هوای نفس، مطیع خواسته های نفسانی شدن و آرزوهای طولانی انسان را از اطاعت از خداوند باز می‌دارد.

وی ادامه داد: آرزوهایی نیز هست که در آن خیری باشد همچون طلب عمر برای زیارت قبور ائمه اطهار که امیدواریم آرزوهای مردم از این دست آرزوها باشد.

امام جمعه شهر داران با اشاره به ششم بهمن ماه، سالروز بستن قرارداد ننگین انور سادات با رژیم صهیونیستی گفت: تا قبل از این قرار داد کسی جرئت بستن قرار داد با این رژیم را نداشت، ولی بعد از این، انعقاد قرار داد با رژیم صهیونیستی تبدیل به سیاست فراگیر شد و این کار مصر باعث تضعیف بنیه خط دفاع شده و به نوعی تضعیف انتفاضه را در بر داشت.

انتهای پیام/2301/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول