اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم صورت گرفت

اکران المان‌های شهری با موضوع پیامبر اعظم (ص) در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در آستانه هفدهم ربیع الاول‌ از المان‌های شهری با موضوعیت اسماء و القاب بلند مرتبه پیامبر اسلام پرده‌برداری شد.

اکران المان‌های شهری با موضوع پیامبر اعظم (ص) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش گفت: مطابق معمول گذشته و در راستای اجرای المان‌ها و نماد‌های شهری مرتبط با مناسبت‌های وی‍ژه سال، المان‌های پیامبر اعظم (ص) طراحی و در سطح شهر قم نصب شد.

وی اظهار کرد: طرح دو المان مذکور با شمایلی مزین به نام حضرت محمد (ص) و پیامبر اعظم (ص) توسط کارشناسان سازمان زیباسازی آماده شده و از دو متریال فلز و سنگ یکپارچه تهیه و تراشیده شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: دو المان پیامبر اعظم (ص) و حضرت محمد (ص) پس از تهیه و جانمایی در محل‌های مورد نظر در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) با بلوار بسیج و تقاطع بلوار جمهوری با بلوار عطاران نصب و عملیات نورپردازی محیطی بر دو وجه آن‌ها اعمال شد.

وی خاطرنشان کرد: این المان‌ها در ابعاد 200 در 300 و قطر 15 سانتیمتر و با صرف اعتباری بالغ بر 140 میلیون ریال در مدت کمتر از یک هفته آماده و در مجموع با استفاده از 10 نفر از کارشناسان و نیروهای اجرایی بومی استان عملیاتی شده است.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول