اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند خواستار شد

رفع بیکاری با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در گتوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند خواستار رفع مشکلات بیکاری در این منطقه با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شد.

رفع بیکاری با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان اظهار داشت: باید معضلات جامعه کارگری شهرستان گتوند را به دقت بررسی نموده و برای رفع آن‌ها از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلات بیکاری در سطح شهرستان گتوند در حال بررسی است و برای رفع آنها در حال ارائه راه‌کار و برنامه‌ریزی جدی هستیم.

نوری‌خواه خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین معضل بیکاری در سطح شهرستان گتوند افرادی هستند که از کارگاه سدگتوند اخراج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید تعداد و نام و مشخصات این افراد ثبت شود، تاکید کرد: برای بررسی مسائل دیگر در این زمینه باید بانک اطلاعاتی کارگران اخراجی سدگتوند علیا تشکیل شود که در حال پیگیری هستیم.

نوری‌خواه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی این پروژه ملی در حال تکمیل است و مراحل پایانی خود را می‌گذراند به همین دلیل بیش از 90 درصد از نیروهای اجرایی در مراحل مختلف ساخت سد تعدیل خواهند شد.

معاون فرماندار گتوند افزود: در جریان تعدیل نیروی انسانی سد گتوند، اولویت ما با پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان است که امیدواریم در این باره مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول