اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فلاورجان در مجلس:

نرخ بیکاری در فلاورجان 20درصد است/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده فلاورجان در مجلس گفت: نرخ بیکاری در شهرستان فلاورجان به غیر از آمار بیکاری در بخش کشاورزی بیش از 20 درصد است و مسئولان باید برای کاهش این معضل چاره‌اندیشی کنند.

نرخ بیکاری در فلاورجان 20درصد است/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشترجان واقع در شهرستان فلاورجان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی موجود در سطح کشور است، اظهار کرد: این شهرک از مصوبه شورای انقلاب برخوردار است.

وی به واحد‌های صنعتی موجود در شهرک صنعتی اشترجان اشاره کرد و ادامه داد: 220 واحد صنعتی در این شهرک وجود دارد که این واحد‌ها با حدود 40 درصد از توان تولیدی خود فعالیت می‌کنند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از چهار هزار نفر در این شهرک صنعتی به تعداد بیکاران موجود در سطح شهرستان فلاورجان اضافه شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه درصد بیکاری در شهرستان فلاورجان به غیر از آمار بیکاری در بخش کشاورزی بیش از 20 درصد است، اضافه کرد: نیرو‌های شهرک صنعتی اشترجان نیز از سال‌های گذشته از خارج از شهرستان فلاورجان در این شهرک مشغول به فعالیت شده‌اند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه 70درصد از نیرو‌های شهرک صنعتی اشترجان از خارج از شهرستان فلاورجان هستند، تاکید کرد: بیکاری از مهم‌ترین معضلات و چالش‌های موجود در شهرستان فلاورجان به شمار می‌رود و مسئولان باید برای کاهش معضل بیکاری و جلوگیری از بروز آسیب‌های ناشی از این معضل چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/63004/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول