اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

اطاعت از ولی‌فقیه راه رسیدن به اتحاد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: تنها راه رسیدن به اتحاد در جامعه اسلامی اطاعت از ولایت فقیه و رهبری است.

اطاعت از ولی‌فقیه راه رسیدن به اتحاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) اظهار داشت: همان طور که غذای فاسد به بدن ضرر می‌رساند، گناه نیز روح  انسان را فاسد می‌کند.

وی تصریح کرد: خداوند در آیات قرآن ما را به سوی تقوا هدایت کرده است و انسان مومن برای پرهیز از وسوسه‌های شیطان با تقویت تقوا خود را در مسیر الهی قرار می‌دهد.

حسینی بیان داشت: خداوند، قرآن را برای شفای انسان آورده است به طوری که پیامبر(ص) فرمودند «شما مردم بیمارانی هستید که خداوند طبیب شماست و مصلحت شما بر این است که به آن چه خداوند می‌فرماید، عمل کنید».

وی به فتنه‌های کنونی اشاره و بیان کرد: ماهواره و اعتیاد دو فتنه بزرگ هستند که جوانان ما به سمت آن رفته‌اند و در جامعه اسلامی نباید این گونه موارد منکر وجود داشته باشد.

حسینی عنوان کرد: مرگ سفری غیر قابل برگشت است و زاد و توشه‌ای بالاتر و بهتر از تقوا در این سفر وجود ندارد.

وی به اتحاد مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: امت اسلام اگر بخواهد اتحاد داشته باشد، باید مطیع امر ولی‌فقیه باشد و از تفرقه و دوگانگی پرهیز کند و برای ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی یک لحظه هم نباید از توصیه‌های امام راحل(ره) غافل باشیم.

خطیب موقت جمعه رفسنجان با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر بیان داشت: 12 بهمن روزی بود که با ورود امام خمینی(ره) به میهن ظلمت‌ها نابود شد و فجر و نور جای آن را گرفت .

حسینی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره)  و اصل ولایت فقیه است.

وی با اشاره به سیزدهمین سالروز تاسیس رادیو رفسنجان ابراز داشت: در کل کشور به جز مراکز استان‌ها تنها شش شهر رادیو شهری مستقل دارند که رفسنجان یکی از آنهاست و این امر مایه افتخار است که شهرمان در کارهای فرهنگی هنری پیشرفت دارد.

انتهای پیام/80016/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول