اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

تنها ولی‌فقیه می‎تواند معیارهای درست را به ما نشان دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین شخصی که در جامعه ما می‎تواند معیارها و اصول را به ما نشان بدهد ولی‌فقیه زمان است.

تنها ولی‌فقیه می‎تواند معیارهای درست را به ما نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامیان اظهار داشت: مهمترین عنصری که در حماسه 9 دی وجود دارد همان ولایتمداری مردم ایران است که وقتی در صحنه‎های انقلاب اسلامی مشاهده کنند که جریانی بخواهد آنها را از ولایت دور بکند هوشیارانه و آگاهانه در میدان خواهند آمد و اجازه نخواهند داد که آن شعائر انقلاب اسلامی که زنده کردن یاد امام حسین (ع) و نام امام حسین (ع) در سراسر گیتی هست به دست عواملی یا با شعارهایی دنیا پسندانه مورد آسیب واقع شود.

وی تصریح کرد: امروز مردم کاملاً هوشیار هستند که ولی‌فقیه خودشان را یاری کنند و اگر چه افرادی ممکن است چند روزی از این دنیا صحنه‎هایی را غبارآلود کنند اما ولایت‎پذیری این ملت همه غبارها را کنار خواهد زد و زلالی انقلاب اسلامی را به میدان اصلی انقلاب اسلامی خواهد آورد.

فتنه 88 عمیق و پیچیده بود

صابری گفت: فتنه 88 پیچیدگی‎های عمیقی داشت و اینکه گفته می‎شود مقابله با هشت ماه فتنه 88 سخت‎تر از هشت سال دفاع مقدس بود سخنی گزاف نبود چراکه در این فتنه حق و باطل در هم آمیخته شد و تشخیص آن برای ملت و برخی خواص سخت شد تا جایی که نتوانستند حق و باطل را تشخیص دهند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در این بین پس از مدتی بسیاری از مردم و مسئولان با توجه به شاخص رهبری خود را از اردوگاه کفر جدا کردند اما برخی خواص بی‎بصیرت همچنان اصرار داشتند که حرف ما درست است.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که آینده‎ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره می‎کند آن آینده‎ای است از آل‌ الله و پیامبر و اهل بیت پیامبر و هیچ ستونی جز ستون ولایت نمی‎تواند این انقلاب اسلامی را به منزل اصلی خودش و آن مدینه پاک نبی اسلام برساند.

پیام 9 دی بصیرت و اگاهی است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین پیام 9 دی بصیرت و آگاهی است ما باید نسبت به اتفاقاتی که در جامعه می‎افتد آگاهی و اطلاعات داشته باشیم، خیلی بر روی مصادیق با هم جدل نداشته باشیم و باید بر روی معیارها و اصول سخن بگوییم و قطعاً مهمترین شخصی که در جامعه ما می‎تواند معیارها و اصول را به ما نشان بدهد ولی‎فقیه زمان است و مطمئن هستیم که این مسیر اگر آخرش این باشد که جانمان را برایش بدهیم آن جان دادن بر صراط مستقیم است و انشاالله که این طور باشد.

تقدیر از حضور مردم آزادشهر در مراسم 9 دی

صابری از حضور پررنگ مردم آزادشهر در گرامیداشت حماسه یوم‌الله 9 دی تقدیر و تشکر کرد و افزود: آزادشهر همواره در دفاع از کشور نقش حق‎طلبی را داشته و در دوران دفاع مقدس نیز شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و نظام کرده و این دین‎مداری و ولایتمداری مردم آزادشهر همواره زبانزد خاص و عام است و خواهد بود و اگر روزی برسد که مردم این شهر بخواهند به ندای امام زمان خود لبیک بگویند هیچ سدی نمی‎تواند جلودار خشم مقدس این مردم باشد.

کوچکترین تعرضی به ایران با جواب دندان‎شکن رو به رو می‎شود

وی خاطرنشان کرد: دشمنان غربی و استکبار بدانند که شرایط امروز ایران با اوایل انقلاب خیلی فرق کرده و امروز ما به مدد تجربیاتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم و دستاوردهایی که در زمینه علمی داشتیم به جایگاه بلند و مرتبه‎ای بالا در خاورمیانه و دنیا رسیده‎ایم و پیام من به آنها این است که با محاسبات غلط خود در مورد ایران تصمیم نگیرند که مبادا پشیمان شوند چون جمهوری اسلامی هرگونه تعرضی را با جواب دندان‎شکنی رو به رو می‎کند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول