اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هیئت امنای امامزاده سیده فاطمه مطرح شد

نماینده ولی‌فقیه سدی در مقابل وهابیت

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت امنای امامزاده سیده فاطمه نماینده ولی‌فقیه در استان را سدی در مقابل وهابیت دانستند.

نماینده ولی‌فقیه سدی در مقابل وهابیت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز اعضای هیئت امنای آستانه مبارکه امامزاده سیده فاطمه با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

حسن موحد در این دیدار گفت: وظیفه دوستداران اهل‌بیت (ع) این است که بقاء ‌متبرکه را به مأمن آرامش برای مومنان تبدیل کنند و البته مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند.

موحد ادامه داد: همه افراد یک گره و مشکل دارند و این موضوع جایی را نیاز دارد تا آدم در آن جا خلوت کند و به مناجات بپردازد.

وی ساماندهی خدام، متوقف کردن ساخت و ساز در اطراف امامز‌اده و اجرای برنامه فرهنگی در این امامزاده را از جمله برنامه‌هایی دانست که در نظر گرفته شده و بر راه‌اندازی دفتر هیئت امنا تأکید کرد.

محسن زرین‌ماه نیز در ادامه گفت: کار با تأخیر شروع شده و ارشاد امام ‌جمعه کرمانشاه می‌تواند کارساز باشد.

فرماندار کرمانشاه به اهمیت خیران در موضوع کمک به بقاء‌ متبرکه و احترام مردم کرمانشاه به موضوعات مذهبی اشاره و تأکید کرد: فرمانداری می‌تواند در امور مربوط به آسان‌سازی و تسهیل وارد شود.

حجت‌الاسلام محمد احمدوند نیز در ادامه بیان داشت: در شهر کرمانشاه مرکزی به عنوان قطب فرهنگی نداریم و ما هر چه فکر کردیم، مناسب دیدیم باید با نماینده حضرت آقا در این زمینه صحبت کنیم که سدی در مقابل وهابیت است.

رئیس اوقاف ناحیه یک و دو کرمانشاه، تعداد امامزاده‌ها در کرمانشاه را 40 امامزاده اعلام کرد و ادامه داد: باید نظر مردم را بیش از پیش به بقاع متبرکه معطوف کنیم و البته مردم عاشق این بقاع هستند.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان خطاب به اعضای هئیت‌ امنای امامزاده سیده فاطمه بیان داشت: رفتن مردم به امامزاده‌ها برای دعا کردن با خداست و این اماکن محلی و واسطه‌ای برای ارتباط با خداست.

علما فعال کردن هیئت امنای این امامزاده را خوب دانست و تصریح کرد: این بقاع متبرکه باید مرکز فرهنگی باشد.

انتهای پیام/2700/ب/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول