اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئینی صورت گرفت

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین از خبرگزاری فارس در ایلام

خبرگزاری فارس: رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام طی آئینی صبح امروز در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد تقدیر شد.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین از خبرگزاری فارس در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام صبح امروز در آئینی در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) مورد تقدیر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آئینی از پژمان مهدوی‌فر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از لوح تقدیر حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خطاب به پژمان‌مهدوی‌فر رئیس خبرگزاری فارس استان ایلام آمده است: بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت و نرم از آرمان‌های امام (ه) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دفاع کرده و در این راه ثابت‌قدم مانده‌اند.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در انعکاس مناسب مواضع و اخبار و فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در خبرگزاری فارس تقدیر به عمل می‌آید. 

امید است تحت توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/2246/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول