اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سلماس

خبرگزاری فارس: صبح امروز با برگزاری مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سلماس معرفی شد.

معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، در این مراسم ایرج محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با تبریک میلاد با سعادت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک سعادت است، اظهار داشت: زمانی که فرصت خدمت‌‌رسانی بیشتر برای مردم فراهم شده است باید نهایت استفاده را از این فرصت کرد و گام‌های مؤثری را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم برداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه سیمای سلامت در هر جامعه نشان دهنده ارتقا و حرکت به سوی توسعه آن جامعه است، افزود: در کشور ما بخش بهداشت و درمان نسبت به سایر بخش‌ها وضعیت مطلوبی دارد و در جنبه‌های علمی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی در مقایسه با کشورهای هم‌جوار وضیعت بهتری داریم.

محبی در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی کلینیک‌های اقماری در آذربایجان‌غربی خبر داد و خاطر نشان کرد: این کلینیک‌ها با هدف افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های درمان با استفاده از اعضای تمام وقت دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: تا سال 93 بر اساس شاخص‌های سلامت در استان در حدود یک هزار و 200 تخت درمانی جدید مورد نیاز است و افزود: با احتساب پروژه‌های جدید در حال ساخت و توسعه تا دو سال آینده نزدیک به یک هزار و 900 تخت نوسازی شده بر تعداد تخت‌های موجود اضافه می‌شود.

محبی ادامه داد: همچنین در راستای رفع کمبود پزشک و نیروی متخصص در بیمارستان‌های استان نیز در سال جاری 65 نفر متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی جذب دانشگاه شده که از این تنها تعداد پنج نفر متخصص در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه مستقر شده است.

در ادامه این مراسم مرتضی نظری فرماندار سلماس ضمن عرض تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن دهه فجر با اشاره به وظایف خدمتگزار آن نسبت به خدمت در نظام جمهوری اسلامی، گفت: نگاه و اعتقاد خدمتگزاری ما را بر آن می‌دارد که امورات محوله را هدف‌دار مدیریت کنیم و خدمت صادقانه را به مردم نظام اسلامی ارائه دهیم.

فرماندار سلماس اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم به این هدف مقدس برسیم طبیعتاً مأموریت‌ها، مدیریت‌ها و جهت‌گیری‌های ما که مبتنی بر هدف مقدسی است باید ویژگی‌های خاص و الگوی خدمت صادقانه در نظام اسلامی را داشته باشد.

در پایان این مراسم یعقوب مطلوب سلماسی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس معرفی و از خدمات حمیدرضا جباری مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/61001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول