اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس مطرح کرد

ضرورت احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای بالای 100 خانوار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان ستادی را برای ساماندهی حوزه ورزش در روستاها تشکیل دهد تا اقدام به ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای بالای 100 خانوار کنیم.

ضرورت احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای بالای 100 خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در نشست جوانان و ورزشکاران استان اردبیل با وزیر ورزش و جوانان در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم هر چقدر توسعه ورزش در مناطق روستایی، محروم و کمتر توسعه یافته با شتاب بیشتری اتفاق بیفتد به همین نسبت ورزش قهرمانی قوت و صلابت بیشتری می‌گیرد.

وی تصریح کرد: احداث سالن‌های ورزشی در روستاها در توسعه رشته‌هایی همچون کشتی، فوتسال، وزنه‌برداری و ورزش‌های بومی، سنتی نقش بی‌بدیلی داشته به طوری که در سایه آن بسیاری از استعدادها و توانمندی‌های ورزشکاران ما نیز نمایان شده است.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه با اظهار تأسف از تناسب نداشتن اعتبارات وزارت ورزش و جوانان با گستردگی فعالیت‌های این مجموعه خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است به طوریکه برنامه‌های این وزارت متناسب با اقدامات و فعالیت‌های فراگیر شهرستانی و منطقه‌ای صورت نگرفته و این مجموعه نتوانسته است تأمین اعتباری را برای مناطق محروم و دورافتاده داشته باشد.

این مسئول گفت:‌ هر چند در سال‌جاری با کمبود اعتبارات روبه‌رو هستیم اما برای ما قابل قبول نیست که طرح‌ها و هدف‌گذاری‌های توسعه ورزش و جوانان همچنان معطل مانده و با تأخیر روبه‌رو شود در حالی که ما در بودجه سال آینده سعی می‌کنیم به کمک این مجموعه بیاییم.

وی یکی از خواسته‌های به حق مردم را رفع محرومیت‌ها در این دو حوزه یاد کرد و ادامه داد:‌ ما با نگاه استانی سعی داریم با توجه به ظرفیت‌های ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم نظیر دایی‌ها و رضازاده‌ها به تأمین و تزریق اعتبار و حرکت‌های جهشی امیدوار باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهم این است که ما استعدادها و نخبه‌هایمان را شناسایی کنیم و از قابلیت‌های آنها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

جعفری‌بنه خلخال گفت: ‌با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین طبیعت گوناگون استان ورزشکاران قوی و قدرتمندی در این استان پرورش یافته و با شناسایی این استعدادها سعی می‌شود از همت آنها بهره لازم گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان افزود: وقتی استعدادها شناسایی شوند با حمایت‌های همه‌جانبه به یقین این استعدادها تبدیل به خدمتی شایسته می‌شوند که در مجموعه ملی و کشوری و حتی جهانی و بین‌المللی می‌توان از آنها بهره گرفت.

خلخال می‌تواند قطب ورزش‌های زمستانی اردبیل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به استعدادی که در خلخال وجود دارد این شهرستان می‌تواند به قطب ورزش‌های زمستانی و جلب گردشگران فصل سرد سال تبدیل شود و در کنار آن به رونق اقتصادی و درآمدزایی نیز کمکی شایان صورت بگیرد.

جعفری‌بنه خلخال ضرورت احداث کمپ‌های تیم‌های ورزشی را در خلخال یادآور شد و خاطر نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان باید به صورت جدی از ساخت این مجموعه‌ها و همچنین حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی این استان در سطوح ملی و بین‌المللی حمایت کند.

انتهای پیام/62006/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول