اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

توجه ویژه به کاهش هزینه‌های درمانی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی گفت: کاهش هزینه‌های درمانی از دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی بوده و تحقق آن از اهداف این دانشگاه است.

توجه ویژه به کاهش هزینه‌های درمانی در آذربایجان‌غربی

ایرج محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وجود 2 هزار و 970 تخت بیمارستانی فعال در بخش دانشگاهی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ما در تلاشیم که کمبودها را جبران کنیم.

وی با اشاره به تلاش برای افزایش دسترسی مردم به خدمات تخصصی در عرصه درمان، تصریح کرد: این دسترسی نه فقط از نظر جغرافیایی بلکه به دسترسی از جنبه‌های اقتصادی و مالی هم اطلاق می‌شود.

محبی گفت: خدمات درمانی در بخش دولتی با نازل‌ترین هزینه به بیماران ارائه می‌شود، اما دریافت هزینه اندک از بیماران سبب آسیب رسیدن به کیفیت خدمات درمانی ارائه شده در مراکز دولتی می‌شود که باید برای حل این مشکل اقدامات جدی صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری بسیاری از شهرهای آذربایجان‌غربی که در زمینه دسترسی به پزشکان متخصص در حاشیه قرار داشتند، از نظر استقرار پزشک متخصص تجهیز شده‌اند.

وی به ارتقای توان تخصصی شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد و خوی اشاره کرد و اذعان داشت: شهرستان چالدران پس از سال‌ها به دستگاه سونوگرافی مجهز شد و متخصص قلب در پیرانشهر و چایپاره مستقر شدند.

محبی به اجرای برنامه‌های علمی برای کاهش هزینه‌های درمان اشاره کرد و متذکر شد: ایجاد تعامل مناسب بین بخش‌های مختلف دانشگاهی، افزایش کیفیت خدمات درمانی و تکریم بیشتر ارباب رجوع از اقدامات انجام یافته در سال جاری است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول