اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

راه‌اندازی نخستین درمانگاه‌های شبانه‌روزی هلال احمر اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول درمان اضطراری حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نخستین درمانگاه‌های شبانه‌روزی هلال احمر در آینده‌ای نزدیک در سه شعبه از جمعیت هلال احمر استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی نخستین درمانگاه‌های شبانه‌روزی هلال احمر اصفهان

حمیدرضا جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام خبر راه‌اندازی درمانگاه‌های شبانه‌روزی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: با دریافت موافقت اصولی از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سه شعبه شهرضا، نجف‌آباد و خوانسار یک درمانگاه شبانه‌روزی با نام جمعیت هلال احمر را در دهه فجر سال جاری راه‌اندازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه‌ها قابل استفاده برای عموم مردم است، تصریح کرد: سعی شده تمام خدماتی که در سایر درمانگاه‌ها ارائه می‌شود در این درمانگاه‌ها نیز لحاظ شود و بسته به نیاز مردم منطقه تجهیزات و امکانات از سوی معاونت درمان تکمیل گردد.

مسئول درمان اضطراری حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: پزشکان عمومی و متخصص به کار گرفته شده در این درمانگاه‌ها از سوی جمعیت هلال احمر در این درمانگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول