اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

فرصت اصلاح سبک زندگی نباید از دست برود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: فرصت اصلاح سبک زندگی که امسال برای ملت بزرگ ایران فراهم آمده است، نباید از دست برود.

فرصت اصلاح سبک زندگی نباید از دست برود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی و سیاسی در شاهرود اظهار کرد: غرب قبل از انقلاب در ایران توانسته بود با استفاده از عدم اطلاع عامه مردم و نبودن فضای مناسب برای مذهبیان جهت تبلیغ دین و قوانین شرع مقدس، فرهنگ خود و به تبع آن سبک زندگی خود را بر مردم ما تحمیل کند و از این پشم برای خود کلاهی نیز ببافد و همه منافع مادی و معنوی ما را به غارت ببرد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی پیروز شد و مردم ما به رهبری امام(ره) توانستند مخالفت خود را با این طرز تفکر اعلام کرده و مطالبات فکری و فرهنگی خود را در دنیا مطرح و شکوفا کنند.

احمدیان بیان داشت: مردم توانستند روز به روز در ارتقای درجات فرهنگ معنوی خود و گسترش جهان‌بینی الهی موفق شوند تا جایی که بسیاری از آزاداندیشان و مسلمانان دیگر را در جهان اسلام و دنیای مادی‌گرایی تحت تاثیر قرار دهند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «سبک زندگی ما آن چیزی نیست که درخور شأن نظام اسلامی باشد».

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: ما بهترین قوانین را در اسلام و شرع مقدس داریم؛ قطعاً با شناخت و پیروی از آنان و الگوهای رفتاری نابی که داریم، یعنی ائمه اطهار(ع) و اولیای دین و تطبیق اعمال و رفتار خود با آنان می توانیم سبک زندگی خود را اصلاح کنیم.

احمدیان تأکید کرد: فرصت نباید از دست برود و باید با تأسی به موارد ذکر شده به خود بیاییم و زمان از دست رفته را جبران کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول