اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز- 16

شمس: جشنواره قرآنی دهه فجر در تنکابن اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی تنکابن اجرای جشنواره قرآنی، اجرای طرح 100 کودک بسیجی و آغاز به کار نخستین مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان غرب مازندران در بخش نشتارود را از جمله برنامه‌های اداره بهزیستی تنکابن در دهه فجر برشمرد.

شمس: جشنواره قرآنی دهه فجر در تنکابن اجرایی می‌شود

ولی شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: در ایا‌م‌الله گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کنار برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی، افتتاح اورژانس اجتماعی، نمایندگی خدمات بهزیستی خرم‌آباد بهره‌برداری از دو واحد مسکونی خودمالکی و چندین طرح اشتغالزایی را در دستور کار داریم.

وی اجرای جشنواره قرآنی، اجرای طرح 100 کودک بسیجی و نخستین مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان غرب مازندران در بخش نشتارود را از جمله برنامه‌های اداره بهزیستی تنکابن برشمرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی مولود مبارکی از انقلاب اسلامی است و این سازمان و مجموعه عوامل آن خود را وامدار انقلاب اسلامی می‌دانند و بر همین اساس در ایام‌الله دهه فجر امسال پرشورتر از سال‌های پیشین با برنامه‌‌های متنوع فرهنگی،‌ هنری و اجتماعی تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌های بسیار خوبی را تدوین و تدارک دیده‌ایم که در زمان‌بندی ویژه خود به اجرا می‌رسد.

شمسی نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدها، مراسم دعا و نیایش در مرکز نگهداری روزانه سالمندان برگزاری، کارگاه آموزش سلامت، ‌بازدید از دو طرح اشتغالزایی موفق را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک اعلام کرد و گفت: ویزیت رایگان سالمندان در منزل،‌ تجلیل از زنان سرپرست خانوار موفق، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر و فعالان ورزشی، فرهنگی حوزه امور اجتماعی، کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی، بازدید مراکز تحت نظارت، برگزاری جشن کمیته کودک و نوجوان شهرستان،‌ دیدار کودکان مهدها با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/‌86020‌/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول