اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

هفته وحدت‌ بهترین فرصت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: وحدت بهترین فرصت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است زیرا پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت مسلمانان جهان است.

هفته وحدت‌ بهترین فرصت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌ الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع مردم روستای بابا بهرام پلدختر با بیان این که ایجاد تفرقه بین مسلمانان یکی از توطئه‌ها و دسیسه‌های همیشگی دشمنان اسلام است، گفت: پیامبر نور و رحمت در زمان رسالت خویش در راستای حفظ اخوت، برادری و یکپارچگی در بین مسلمانان تلاش کرد و در زمان حیات هم حفظ این مهم در میان مسلمانان بود.

وی وحدت را موجب رشد و آبادانی جامعه و تفرقه و اختلاف را مایه فساد و تباهی دانست و گفت: وحدت و یکپارچگی مسلمانان موجب عزت و عظمت اسلام می‌شود.

‌لروند افزود: فلسفه وجودی نامگذاری هفته وحدت در ماه مبارک ربیع الاول، تقویت وحدت مسلمانان و یکی از دلایل مهم پیروزی ملت ایران در بهمن 57 وجود اتحاد بود.

وی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را  نشات گرفته از نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پلدختر نامگذاری هفته وحدت را اقدام سنجیده و عالمانه‌ای می داند که امام راحل (ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن آن را عملی کرد و افزود : هفته وحدت یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان داخل و خارج از کشور است.

انتهای پیام/2304/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول