اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

یک معلم به ازای 9 دانش‌آموز

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در استان اردبیل به ازای هر 9 دانش‌آموز مشغول به تحصیل یک معلم وجود دارد.

یک معلم به ازای 9 دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محموزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: تمامی نیروهای آموزش و پرورش در حال حاضر تعیین تکلیف شده‌اند و ما هیچ نیروی بدون تعیین تکلیف و سازمان نیافته در آموزش و پرورش استان اردبیل نداریم.

این مسئول با اعلام اینکه نیروهای انسانی موجود در آموزش و پرورش در سه بخش رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین سازماندهی شده‌اند، افزود: 853 نفر نیروی کار معین داریم که به شدت علاقمند و پیگیر هستیم تا به صورت کار معین ادامه فعالیت دهند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز داشت: 234 نفر کار معین نیز به این مجموعه افزوده می‌شود که پذیرش آنها و فعالیت‌شان در مرحله گزینش و کارهای نهایی جذب است که امیدواریم به صورت بومی و به شکل کار معین در آموزش و پرورش مشغول فعالیت شوند.

محمودزاده در ادامه به جذب 82 مربی قرآنی نیز به صورت کار معین اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل این مربیان را در مراکز و مدارس مختلف به کار گرفته تا از توانمندی آنها نیز استفاده کند.

آموزش و پرورش اردبیل 114 حق‌التدریس دارد

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل در حال حاضر 114 حق‌التدریس دارد که قرار است تا 22 بهمن امسال تبدیل وضعیت شده و به صورت پیمانی و رسمی آزمایشی به کارگیری شوند.

این مسئول به فعالیت 17 هزار و 777 نفر نیروی رسمی و 843 نفر نیروی پیمانی اشاره کرد و افزود: ما در سطح استان اردبیل 102 سرباز معلم و 324 آموزشیار نهضت سوادآموزی داریم که آنها نیز ساماندهی شده‌اند به طوری که آموزشیاران نهضت سوادآموزی جذب آموزش و پرورش شده و هیچ مانع و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جذب 10 معلول در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود از جذب 10 نفر معلول که در آزمون 40 هزار نفری برگزیده شده‌اند، خبر داد.

این مسئول گفت: ما در انجام وظیفه قانونی جذب سه درصد معلولان به صورت کشوری با مشکلاتی روبرو بودیم که با برطرف شدن موانع و مشکلات 10 نفر از معلولانی که در آزمون پذیرفته شده‌اند به زودی جذب آموزش و پرورش ‌می‌شوند.

محمودزاده ادامه داد: افراد کار معین که حدود 234 نفر جذب جدید داریم اغلب بومی بوده و از مدرک زیر دیپلم برخوردار هستند و دارای شرایط متاهل و مرد می‌باشند که به شکل سرایدار و خدمتگزار در مدارس مشغول فعالیت خواهند بود.

وی ابراز داشت: ما بر اساس شاخص جمعیت دانش‌آموزی و جمعیت نیروی انسانی این سرایداران را در بین مناطق و نواحی بر اساس گزینش‌های بومی توزیع کردیم.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول