اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد:

رساندن کنگان به جایگاه واقعی در سطح ملی و فراملی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: افق شهرستان کنگان روشن است، امیدواریم در آینده نزدیک کنگان به جایگاه واقعی در سطح ملی و فراملی دست یابد.

رساندن کنگان به جایگاه واقعی در سطح ملی و فراملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز در مراسم چهلم شهدای گمنام شهرستان کنگان در حسینیه ثارالله سپاه با تسلیت شهادت جانسوز امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: بهترین سعادت این‌ است که اختتام حیات دنیوی انسان با شهد شیرین شهادت باشد، بنابراین در تاریخ می‌بینیم ائمه اطهار (ع) نیز به این مقام بزرگ نائل شدند.

وی گمنامی را یکی از ویژگی‌های شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان ما انسان‌های وارسته و خوش نامی بودند که نام و نشان در گمنامی یافتند.

صفایی‌وشهری در ادامه استان بوشهر را جایگاه طلوع بی‌غروب ولایت دانست و با تحسین ولایت‌مداری مردم کنگان اذعان داشت: شهرستان کنگان با همدلی شیعه و سنی متنعم به نعمت ولایت و در زیر چتر ولایت در خدمت نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قبل از اینکه امام جمعه بوشهر شوم به شهرستان کنگان سفر کرده و همواره به مردم این شهرستان علاقه‌مند بوده‌ام، یادآور شد: مردم ولایت‌مدار شهرستان کنگان از دیرباز با عزت و وقار در حوزه خلیج فارس مدافعان قهرمان و همیشه در صحنه ارزش‌ها بوده و هستند و جا دارد با همت مسئولان زمینه توسعه هرچه بیشتر این شهرستان بیش از پیش فراهم کنند.

صفایی‌بوشهری افزود: افق شهرستان کنگان روشن است و امید می‌رود در آینده نزدیک شهرستان کنگان به جایگاه واقعی و در خور شأن خود در سطح ملی و فراملی دست یابد و این مهم همت مسئولان را می‌طلبد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر و به ‌ویژه شهرستان کنگان با وحدت و همدلی مثال‌زدنی شیعه و سنی مانند شهیدان در رکاب و مسیر ولایت در برابر تهاجمات سخت از جمله تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول