اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور/

صبای قم در خانه از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در چهارمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز در دیداری حساس برابر ذوب آهن اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد.

صبای قم در خانه از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل دوم از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های هشت‌گانه در پنجمین روز بهمن ماه در حالی پیگیری خواهد شد که صبای قم در دیداری خانگی از هفته یازدهم برابر تیم فوتبال نوجوانان ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و ذوب آهن اصفهان عصر پنجشنبه پنجم بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد و در آن شاگردان حامد بختیاری‌زاده که در هفته دهم نتوانستند در پایان 90 دقیقه رقابت با حافظ شیراز بیش از یک امتیاز کسب کنند، این بار قصد دارند از تیم مدعی و بالانشین جدول یعنی ذوب آهن اصفهان سه امتیاز بگیرند.

در راه کسب پیروزی در این دیدار حساس داخل خانه، بازیکنان صبای قم با انگیزه زیاد، اشتیاق و علاقه‌مندی فراوان به موفقیت تیم خود مقابل حریف صف‌آرایی کرده و در این دیدار قصد دارند بازی بسیار روان و خوبی را به نمایش گذاشته و برابر ذوب آهن اصفهان به سه امتیاز برسند.

صبایی‌ها که امسال تلاش می‌کنند فصل موفقی در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور داشته باشند، هفته قبل در دیداری خانگی برابر تیم حافظ شیراز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند حافظ شیراز را با تساوی دو بر دو متوقف کنند.

این تساوی در دیدار حساس برگشت دو تیم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در کارنامه صبای قم و حافظ شیراز به ثبت رسید که به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی چندان کمکی نکرد و حالا صبایی‌ها که بازی رفت را در اصفهان با نتیجه جالب توجه سه بر یک به تیم نوجوانان ذوب آهن اصفهان باخته‌اند، از یک سو به تلافی آن باخت و از سوی دیگر به کسب چهارمین برد این فصل خود فکر می‌کنند.

این چهارمین سال حضور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و این حضور در حالی صورت می‌گیرد که صبای قم در سه دوره گذشته تا آستانه صعود به مرحله نهایی نیز پیش رفت اما در پایان تنها موفق به حفظ سهمیه قم در لیگ برتر شد.

صبای قم در بازی‌های قبل خود در مسابقات دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حافظ شیراز دو بر دو مساوی کرده، برابر تیم نفت و گاز گچساران به تساوی سه بر سه رسیده و البته در هفته نخست با حساب سه بر دو در بازی خانگی برابر تیم استقلال اهواز تن به شکست داده و حالا در ششمین بازی خانگی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول