اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث پل ارتباطی

فاصله عسلویه تا روستاهای اطراف 20 کیلومتر کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: با احداث پل ارتباطی نایبند به عسلویه، فاصله عسلویه تا روستاهای اطراف 20 کیلومتر کاهش می‌یابد.

فاصله عسلویه تا روستاهای اطراف 20 کیلومتر کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت این عزیزان از اولویت‌های مسئولان در منطقه عسلویه است.

وی افزود: برای دهه فجر و هفته وحدت برنامه‌ریزی بسیار خوب و قابل قبولی انجام شده و به فضل خدا با همکاری مسئولان و حضور مردم به خوبی این برنامه‌ها را اجرایی می‌کنیم.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های سفر مقام معظم رهبری مهم‌ترین اولویت عسلویه است خاطرنشان کرد: از همه مسئولان می‌خواهیم در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح‌ها همت کنند.

نادری تصریح کرد: سفر بابرکت مقام معظم رهبری در توسعه و پیشرفت عسلویه تاثیر بسیار زیادی داشته و تکمیل این طرح‌ها گامی در شکوفایی عسلویه است.

وی از احداث همزمان هشت مدرسه مجهز در عسلویه خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود بیشترین تعداد مدارس تخریبی در عسلویه قرار دارد و هم‌اکنون به طور همزمان هشت مدرسه در این منطقه احداث می‌شود.

بخشدار ویژه عسلویه یادآور شد: ساخت حوزه علمیه خواهران عسلویه نیز از طرح‌های ارزشمند فرهنگی است که با 99 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

نادری از پیشرفت 50 درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عسلویه خبر داد و افزود: راه‌اندازی این کانون گامی در راستای توسعه فرهنگی و هنری عسلویه است.

وی با بیان اینکه فاصله عسلویه تا روستاهای اطراف 20 کیلومتر کاهش می‌یابد، اذعان داشت: تکمیل و راه‌اندازی پل ارتباطی مسیر عسلویه به نایبند امر بسیار مهمی است و سبب می‌شود تا جاده دسترسی به هفت روستا از 28 به هشت کیلومتر کاهش یابد و فاصله عسلویه تا روستاهای اطراف 20 کیلومتر نزدیک‌تر شوند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت موجود برای تکمیل طرح‌های سفر مقام معظم رهبری بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول