اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مصوبات سفر مقام معظم رهبری

10 روستای عسلویه گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از گازرسانی به بیش از 10 روستای عسلویه خبر داد و گفت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به زودی تکمیل می‌شود.

10 روستای عسلویه گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و ارزشمند استان و کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور توسط این منطقه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه و آسایش مردم، اقدامات ارزشمندی در این منطقه انجام گرفته است، امیدوارم به فضل خدا بتوانیم در دسترسی به اهداف موردنظر به موفقیت برسیم.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در روستاهای بخش عسلویه خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم در آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاهای منطقه عسلویه اهتمام جدی داشته‌ایم و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

نادری تصریح کرد: رفع مشکلات آب آشامیدنی در روستاها از جمله اقدامات ارزنده‌ای است که مشکلات چند ساله مردم را رفع کرده است.

وی از گازرسانی به بیش از 10 روستای عسلویه خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به زودی تکمیل می‌شود.

بخشدار ویژه عسلویه بیان داشت: احداث مجتمع‌های آبرسانی و احداث نیروگاه‌های یک‌هزار مگابایتی بستانو و بعثت و اجرای طرح هادی روستاهای این بخش نیز از دیگر مصوبات مقام معظم رهبری است که در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

نادری اذعان داشت: در دهه فجر امسال برنامه‌های ارزشمندی برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته‌ایم که با همکاری مسئولان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که باید با جدیت عملی شود.

بخشدار ویژه عسلویه اظهار داشت: امروز دشمنان برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که باید دست به دست هم دهیم و با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول