اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

تمرکز در فعالیت‌های قرآنی مورد استقبال اداره تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از تمرکز فعالیت‌های قرآنی استقبال می‌کند.

تمرکز در فعالیت‌های قرآنی مورد استقبال اداره تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع توسعه معارف قرآنی ابرکوه با استقبال از تمرکز در انجام فعالیت‌های قرآنی که به فرهنگ کار جمعی نیز کمک می‌کند، اظهار داشت: طرح‌ها و مصوبات این جلسات باید از پشتوانه اجرایی برخوردار بوده و تعامل و همراهی تمام نهادها و موسسات وابسته را به همراه داشته باشد.

وی همچنین فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی را نیز تشریح کرد و افزود: در حال حاضر دو موسسه قرآنی مشکات و طه کوثر و نیز هشت خانه قرآنی با مجوز و نظارت و حمایت اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان به فعالیت مشغول هستند.

پورقیومی عنوان کرد: تاکنون 100 جلسه قرآنی مردمی نیز توسط این اداره مورد شناسایی قرار گرفته است.

پورقیومی ادامه داد: برگزاری دوره‌های مختلف تربیت مربی قرآن کریم، تشکیل کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سطح شهرستان، برپایی مراسم قرآنی و کرسی تلاوت، اجرای مسابقات مختلف قرآنی و نیز برگزاری آزمون‌های ضمن خدمت قرآنی کارکنان دولت و مدیران حج و زیارت از دیگر فعالیت‌های قرآنی این اداره است.

وی تصریح کرد: در فعالیت‌های قرآنی جذب برادران باید در اولویت قرار گیرد و در ایجاد موسسات قرآنی نیز ظرفیت شهرستان سنجیده شود و توجه کنیم تا هیچگاه کیفیت فدای کمیت نشود.

آسیب شناسی جلسات قرآنی و مردمی، استفاده از کارشناسان و اساتید برجسته قرآنی شهرستان در این جلسات و لزوم ارائه خروجی طرح‌ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/2464/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول