اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم از قبوض سرسام‌آور بنالند یا خدمات ناقص مخابرات؛

تداوم اختلالات در خطوط تلفن همراه اردبیل / شارژ تشویقی جای خدمات

خبرگزاری فارس: اختلال در خطوط تلفن همراه و اینترنت در ماه‌های اخیر در استان اردبیل مشترکان و بهره‌برداران را گله‌مند و عاصی کرده است.

تداوم اختلالات در خطوط تلفن همراه اردبیل / شارژ تشویقی جای خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اختلال در تلفن همراه که از شب گذشته به شکل فراگیر ادامه یافته همچنان موجب اختلال در تماس‌های روزانه مردم شده به طوری که تا لحظه ارسال خبر خطوط تلفن همراه و ارتباطات مشترکان در استان اردبیل و اکثر شهرهای همجوار مختل شده است.

در این زمینه به رغم تماس‌های مکرر با شرکت مخابرات با هدف پاسخگویی هنوز متولیان علت این اختلال‌ها را بیان نمی‌کنند تا مردم در جریان علل و عوامل اختلال تلفن همراه و همچنین اینترنت قرار گیرند.

در یک ماه گذشته این قطع طولانی مدت تلفن همراه در چندین مورد مشکلات جدی را به وجود آورده به طوری که این اختلال سبب نارضایتی کاربران شده است.

اما اوضاع و احوال اینترنت به ویژه اینترنت همراه اول نیز به هیچ عنوان مساعد نیست و بارها خود شرکت مخابرات با ارسال پیامک‌هایی از کندی و ناقص بودن ارائه خدمات از مشترکان عذرخواهی کرده و نسبت به شارژ اضافی و تشویقی نیز اقدام کرده است تا مبادا مشتریان خود را از دست داده و به نارضایتی‌های آنها دامن بزند.

اختلال تلفن همراه در استان اردبیل برای اکثر مشترکان به ویژه افرادی که استفاده بیشتری از این وسیله ارتباطی نوین دارند آزار‌دهنده است به طوری که اکثر مردم اردبیل معتقدند که شرکت مخابرات به جای دریافت هزینه‌های کلان و قبوض سرسام‌آوری که برای مشترکان خود صادر می‌کند باید به فکر تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز باشد تا این اختلال‌ها که گاه ساعت‌ها به طول می‌انجامد به سرعت برطرف شود.

خبرگزاری فارس در استان اردبیل همچنان منتظر پاسخگویی مسئولان شرکت مخابرات استان است تا در این زمینه اطلاع‌رسانی شفاف به شهروندان داشته باشد.

انتهای پیام/62001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول