اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق مخابرات خرسان‌رضوی خبر داد

بهره‌برداری از 660 پروژه مخابراتی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق شرکت مخابرات خرسان‌رضوی گفت: 660 پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از 770میلیارد ریال امروز در خراسان‌رضوی بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 660 پروژه مخابراتی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کارگزار ظهر امروز در جلسه تودیع‌ و معارفه مدیران شرکت مخابرات کشور در ارتباط با کارنامه 8 سال فعالیت خود در شرکت مخابرات خراسان‌رضوی، اظهار کرد: در راستای این پروژه سرویس چندرسانه‌ای شبکه تلفن ثابت NGN_IMS برای نخستین بار در کشور در مشهد راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این سرویس تاکنون از سوی 90 اپراتور دنیا بهره‌برداری شده است و مخابرات خراسان‌رضوی با طراحی و تامین تجهیزات برای امکان استفاده از این سرویس برنامه‌ریزی کرده و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

کارگزار بیان کرد: با استفاده از این سرویس برای مشترکان بستر چند رسانه‌ای تلفن ثابت به وجود می‌آید و مشترکان می‌توانند تماس‌های تصویری را از تلفن ثابت خود دریافت کنند.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات خرسان‌رضوی عنوان کرد: برای نصب و راه‌اندازی و همچنین خرید تجهیزات این سرویس شرکت مخابرات ایران حدود 17 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است که پس از قیمت‌گذاری به مشترکان ارائه می‌شود.

کارگزار خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات خراسان رضوی با دارا بودن 6 میلیون مشترک تلفن ثابت و سیار توانسته به عنوان اپراتور برتر کشور جایزه ملی کیفیت را دریافت کند.

وی با اشاره به حضور سالانه 25 میلیون زائر و جمعیت 3 میلیونی خراسان‌رضوی افزود: این حجم افراد فرصت مناسبی برای فعالیت‌های وسیعی در چهار حوزه ثابت، سیار، دیتا و ADSL برای خراسان‌رضوی به وجود آورده است که با اجرای پروژه‌های IMS و FTTH و چند رسانه‌ای،‌ پردازش ابری، پیام‌رسانی یکپارچه و دیگر پروژه‌ها آینده بسیار خوبی را برای این خراسان‌رضوی رقم می‌زند.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات خرسان‌رضوی ادامه داد: کسب مقام اشتهار در جشنواره ملی کیفیت،‌ مقام نخست در خلاقیت و نوآوری، و مقام برتر در حوزه نگهداری و بهره‌برداری و فروش سرویس‌های ارزش‌ افزوده در طی 8 سال شرکت مخابرات خراسان‌رضوی را از یک شرکت عادی به یک شرکت اقتصادی با صدها سرویس و خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات تبدیل کرده است.

کارگزار اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان‌رضوی تعداد مشترکین تلفن ثابت بالغ بر 2 میلیون و 50 هزار است و حدود 2 هزار و 300 روستا دارای تلفن ثابت هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خراسان‌رضوی بالغ بر 3 میلیون و 600 هزار نفر مشترک تلفن همراه دارد و بالغ بر یک‌ میلیون و 200 هزار مشترک ‌ADSL در خراسان‌رضوی است.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات خرسان‌رضوی ادامه داد:شرکت مخابرات خراسان‌رضوی هفتمین شرکت در کشور است که گواهی‌نامه امنیت شبکه ایزو 27001 را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول