اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان انتظار 17 ساله

مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر در بوشهر صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از صدور مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر در بوشهر صادر شد

عبدالکریم شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز در نشستی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشتیم براساس توافقات و تفاهم صورت گرفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستور صدور مجوز داروخانه هلال احمر در بوشهر را صادر کرد.

وی با قدردانی از حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی از را‌ه‌اندازی داروخانه هلال احمر گفت: این حمایت و توجه دکتر حیدری نشان از عزم ایشان برای ارتقای بخش سلامت در استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز همچنین از بخش‌های مختلف فیزیوتراپی و امکانات درمانی هلال احمر بوشهر بازدید کرد و مقرر شد برای تاسیس چهار کلینیک درمانی در نقاط مختلف استان نیز با ما همکاری داشته باشد.

شعبان‌زاده اضافه کر د: با توجه به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر پی‌گیر مقدمات این کار و فراهم کردن زمینه برای افتتاح داروخانه در دهه فجر امسال هستیم.

شعبان‌زاده یادآور شد: با تاسیس داروخانه هلال احمر شاهد ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان خواهیم بود.

وی از حمایت‌های استاندار، امام جمعه، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ‌و مسئولان وزارت بهداشت برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول