اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 24

دفاع مقدس نگین درخشانی در تاریخ ایثار و پایداری است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به نقش‌آفرینی حماسه‌سازان ایران اسلامی گفت: دفاع مقدس نگین درخشانی در تاریخ ایثار و پایداری است.

دفاع مقدس نگین درخشانی در تاریخ ایثار و پایداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد پدیدار ساعتی پیش در نشست مدیران سه دوره تحصیلی که با محوریت دهه فجر در ورامین برگزار شد، اظهار داشت: دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خود رشادت و ایستادگی خود را در تاریخ جهان به ثبت رساندند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏‌ترین و بارزترین برهه‌‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان، بر تارَکِ تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏‌درخشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‏‌طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.

همایش مدیران سه دوره تحصیلی با محوریت دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد.

محسن فیروزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در ادامه این نشست پیرامون مسائل پرورشی به‌ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، مسابقات فرهنگی و هنری و جشنواره فجر و سلامت مطالبی را ایراد کرد.

این گزارش حاکی است، نشست مدیران سه دوره تحصیلی به ‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین، محسن منصوری، فرماندار شهرستان ورامین، اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش و مدیران مجتمع‌های شهری و روستایی و مدیران مستقل در کانون فرهنگی تربیتی هدایت برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول