اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

اعزام 320 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیات دفاع مقدس در دو مرحله انجام می‌شود، گفت: در مرحله دوم 320 دانش‌آموز اعزام شده‌اند.

اعزام 320 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

فیروز بهلولی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعزام مرحله دوم کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان و مربیان و سرپرستان این دانش‌آموزان هم به همراه آنها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

وی محل برگزاری مراسم اعزام دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان را به مناطق عملیات‌های دفاع مقدس، سالن ورزشی احمد مظفری اعلام کرد و افزود: اعزام دانش‌آموزان با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان تعداد دانش‌آموزان اعزام شده به مناطق عملیاتی جنوب کشور را یک هزار نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در دو مرحله به مناطق عملیات جنوب اعزام می‌شوند، اضافه کرد: مرحله نخست اعزام‌ آذرماه انجام شده است.

بهلولی تعداد دانش‌آموزان اعزامی ناحیه دو را با کاروان‌های راهیان نور 320 نفر اعلام و تصریح کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و هنری در اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود.

وی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت و رشادت‌های رزمندگان را از اهداف اردوهای راهیان نور دانست و اضافه کرد: دانش‌آموزان در این اعزام‌ها با شهدا، امام شهدا و رهبری عهد و پیمان می‌بندند که در ادامه راه آن‌ها ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/73004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول