اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

ناگفته‌های دفاع مقدس در «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» بیان شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: استان کردستان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» است و ناگفته‌های حقیقی آن باید توسط راویان راهیان نور بیان شود.

ناگفته‌های دفاع مقدس در «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی در همایش راویان آموزش دیده راهیان نور کردستان که در مجتمع شهید بروجردی سنندج برگزار شد، اظهار کرد:تسلط و اشرافیت راویان بر مناطق عملیاتی کردستان و نیز عملیات‌ها و رشادت‌هایی که در این استان مرزی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و نیز بیان واقعی این رشادت‌ها زمینه‌ای برای آشنایی مردم اقصی نقاط کشورمان می‌شود که در قالب کاروان‌های راهیان نور به این استان سفر می‌کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان ادامه داد: در استان کردستان حماسه‌هایی توسط فرماندهان برجسته کشور و مردم غیور استان در دفاع از میهن اسلامی خلق شد که بازگو کردن آن ضمن آشنایی نسل جوان با واقعیت‌های آن دوران، بستری برای معرفی مردم و استان فرهنگی کردستان خواهد بود.

سردار رجبی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر بابرکت خواندن حرکت راهیان نور، تصریح کرد: صحنه‌های دوران دفاع مقدس که مملو از ارزش‌های ناب اسلامی بود، دیگر تکرار نمی‌شود، بنابراین راویان می‌توانند به گونه‌ای آن صحنه‌ها را ترسیم و مجسم کنند که برای نسل جوان ما و افرادی که آن حماسه‌ها را ندیده‌اند، قابل پذیرش باشد.

وی افزود: بیان واقعیت‌ها و جلوگیری از تحریف صحنه‌های آن دوران برای مردم و نسل امروزی ما قابل پذیرش است و باید راویان به این موضوع مهم اهتمام ورزند تا نسل جدید ما عمق واقعیت‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را درک کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تأکید کرد: ارزش‌های ما برگرفته از ارزش‌های دوران دفاع مقدس که باید آن را ارتقا دهیم و اکنون که تلاش دشمن بر ترویج ضدارزش‌هاست، باید از تزلزل و تنزل ارزش‌ها در جامعه جلوگیری کرده و در راستای ارتقای آن تلاش کنیم.

وی کار راویان را حرکتی معنوی خواند که بسترساز گسترش فرهنگ معروفات در جامعه است و گفت: آسیب‌شناسی این عرصه هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه اشتباه در این مسیر تأثیرات منفی دارد.

سردار رجبی در پایان به اقدامات مؤثر در زمینه زیرساخت‌های راهیان نور در استان کردستان اشاره کرد و با ضعیف خواندن زیرساخت‌های استان نسبت به جنوب کشور، ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه‌های استان این زیرساخت‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/79001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول