اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان:

پاس با طیری به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران می‌رسد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: با اضافه شدن امید طیری به کادر فنی تیم پاس که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد با کمک خدا و غیرت بازیکنان جایگاه اصلی تیم پاس را در فوتبال ایران پس می‌گیریم.

پاس با طیری به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران می‌رسد

قاسم پوراسدالله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: خدا را شکر مزد زحمات و تمریناتی که در هوای سرد همدان انجام داده بودیم در شمال گرفتیم و با غیرت و همتی که تک تک بازیکنان از خودشان نشان دادند موفق شدیم امتیاز کامل این مسابقه را گرفته و به همدان برگردیم.

وی با اشاره به حضور امید طیری به عنوان سرمربی تیم پاس تصریح کرد: تیم پاس در هفته‌های اخیر دور رفت نتایج خوبی گرفته بود و به عنوان یک مدعی در صدر جدول بودیم اما به دلایل تیم دچار افت محسوسی شد که با تلاش‌های مجتبی خورشیدی و کادر فنی قبلی در دو سه هفته اخیر شرایط روحی و فنی تیم بهتر شده است.

مهاجم مازنی تیم فوتبال پاس که گل سه امتیازی تیمش را در این مسابقات به ثمر رساند، اضافه کرد: اضافه شدن امید طیری در دو روز قبل از مسابقه برابر سایپای شمال بهترین حسنی که داشت این بود که بچه‌ها از نظر روحی بسیار با انگیزه‌تر شدند و مزد این اتحاد و نشاط را گرفتیم و مقابل تیم بسیار خوب سایپای شمال به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تأثیر کیفیت زمین بر بازی دو تیم افزود: متاسفانه زمین در ورزشگاه ساری از کیفیت خوبی برخورد نبود اگر شرایط زمین بهتر بود با توجه به تکنیک فردی که بازیکنان پاس از آن برخوردار هستند می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف شمالی خود بزنیم.

به گفته پور اسدالله بازی برای هر تیمی در شمال کشور به خصوص مازندران سخت و دشوار است و بازیکنان پاس برابر شاگردان نادر دست‌نشان که از مربیان صاحب سبک در فوتبال ایران است، دست به کار بزرگی زدند و با سه امتیاز شیرین، جایگاه پاس در جدول و ماندن در کورس قهرمانی بهبود یافته است.

وی با اشاره به پیش رو بودن 10 هفته حساس و پر استرس در ادامه خاطرنشان کرد: باقی بودن 10 هفته و 30 امتیاز برای هر تیمی می‌تواند حیاتی و حکم قهرمانی داشته باشد که امیدوارم با لطف خدا و تفکرات جدید و تغییرات تاکتیکی طیری بتوانیم با قهرمانی به لیگ برتر صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان در پایان اذعان داشت: در هفته باقی مانده و بازی‌های خانگی، هواداران خونگرم و پرشور همدانی با آمدن به ورزشگاه قطعاً باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر بازیکنان تیم فوتبال پاس می‌شوند، ما هم در این مدت بهترین بازی ها را به نمایش می‌گذاریم تا با لطف خدا بدون اگر و اما به لیگ برتر صعود کنیم.

تا پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم‌ پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد و پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید از تیم ایرانجوان بوشهر در همدان پذیرایی کند.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول