اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توجه به پیشکسوتان انقلاب

انجمن راویان جهاد و حماسه در شاهرود راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: انجمن راویان جهاد و حماسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس شهرستان شاهرود آغاز به کار کرد.

انجمن راویان جهاد و حماسه در شاهرود راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود عصر امروز در نخستین جلسه این انجمن که با حضور بیش از 100 نفر از راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی بیان کرد: جنگ امروز ما از جنگ دوران دفاع مقدس بسیار سخت است.

عباس مطهری اظهار داشت: ما در آن دوران، دشمن را می‌دیدیم و از خود دفاع می‌کردیم؛ اما اکنون دشمن پنهان است و در قالب حق خود را به جامعه عرضه می‌کند و این بسیار خطرناک و حساس است.

وی افزود: شما یادگاران دفاع مقدس که جنگ نابرابر دشمنان را درک کرده و با تمام توان رو در رو با آنان جنگیده‌اید، امروز نیز باید در وسط میدان حضور داشته باشید و از فرهنگ اسلام دفاع و جامعه جوان را آگاه کنید.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: باید در این انجمن تلاش شود تا با برنامه‌ریزی منظم در جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت کار شده و با برنامه‌های مختلف این فرهنگ در جامعه فعال و پویا شود.

مرتضی احمدیان، مسئول انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود نیز در سخنانی ابراز داشت: هدف از تشکیل این انجمن، گردآوری پیشکسوتان جهاد و حماسه و سازماندهی آنان برای به‏کارگیری در برنامه‌هایی مانند راهیان نور، سخنرانی‌ها و شرکت در مدارس برای شرکت در کلاس آمادگی دفاعی است.

انتهای پیام/2249/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول