اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

امام جمعه پاوه: تا پای جانم از انقلاب حمایت می‌کنم

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: قاطعانه اعلام می‌کنم از ادامه حرکت در مسیری که در حمایت از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی برخاسته از اراده توده‌های مردم در پیش گرفته‌ام، ذره‌ای تردید به خود راه نمی‌دهم.

امام جمعه پاوه: تا پای جانم از انقلاب حمایت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ماموستا ملاقادر قادری در واکنش به جوسازی‌های اخیر شبکه‌ها و سایت‌های ضد‌انقلاب در دادن نسبت‌های ناروا به ایشان و حرکت‌های هماهنگ و برنامه‌ریزی شده‌ای که برای تخریب چهره این عالم دینی و مردمی انجام گرفت، پس از گذشت یک هفته از این واقعه سکوت خود را شکست و در این خصوص سخنانی ایراد کرد.

امام جمعه پاوه شب گذشته و در حاشیه کلاس درس تفسیر خود در مسجد قبا پاوه، ضمن تشریح عملکرد شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضدانقلاب، اظهار داشت: همه ما شاهد هستیم که این شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول توهین به قرآن و اسلام و هتاکی به همه کسانی هستند که ارزش‌های اسلام را پاس می‌دارند.

وی در خصوص فضاسازی هفته گذشته رسانه‌های بیگانه علیه خود گفت: 26 دی‌ماه گذشته برای شرکت در یک مراسم ختم در مسجد شهدا پاوه حضور یافتم و در بدو ورود به مسجد با یک آگهی تسلیت مواجه شدم که محتوای آن با رسم و فرهنگ عزاداری و مراسم مذهبی مسلمانان انطباق نداشت، لذا خطاب به حاضران گفتم همه باید به حفظ آداب و رسوم مذهبی خود پایبند باشیم و اضافه کردم اینجانب بنا به وظیفه دینی و اجتماعی اجازه نمی‌دهم در مساجد ما چنین مطالبی منتشر شود.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: شب همان روز، یکی از شبکه‌های کردی با این ادعای واهی که امام جمعه پاوه به «چالاکان کُرد» (فعالان کُرد) که به زبان کردی آگهی تسلیت نوشته‌اند اهانت کرده است، شروع به شبهه‌افکنی کرد و این شبهه‌افکنی شب‌های بعد هم توسط دیگر تلویزیون‌ها و سایت‌های شناخته شده ضدانقلاب، به‌صورت کم‌سابقه‌ای پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه مطلقا هیچ بحثی در خصوص زبان تحریر آن آگهی انجام نشده و اعتراض تنها در خصوص ایرادهای عرفی و مذهبی آن اطلاعیه بوده است، تصریح کرد: بنده در این سی و سه سال که در خدمت مردم بوده‌ام، همواره خود را در مقابل اسلام و مردم مسلمان منطقه مسئول دانسته و در برابر کسانی که در مقابل اسلام بایستند، با تمام وجود ایستاده‌ام و خواهم ایستاد و لزومی هم به پنهان‌کاری در این خصوص نمی‌بینم.

امام جمعه پاوه افزود: از طرفی اینجانب به نظام و انقلاب اسلامی متعهد هستم و تا زنده‌ام بر این تعهد خود استوار خواهم بود و ذره‌ای عقب نخواهم نشست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت همیشگی‌اش از فرهنگ و ادب «کردی» و «اورامی» اشاره کرد و گفت: سخنرانی‌های متعددی که در همایش‌های برگزار شده در ایران و همچنین عراق داشته‌ام، مؤید این امر است که عملا به رشد فرهنگ و تمدن کهن ملت شریف کُرد و مخصوصا دیار اورامانات کمک کرده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌ام و در خدمت به جوانان کُرد مخلص دین آن‌چه در توان داشته‌ام به‌کار گرفته‌ام.

ماموستا قادری تأکید کرد: گذر زمان و تاریخ در مورد عملکرد ما و مقایسه آن با رویکرد کسانی که به علت فرو رفتن در منجلاب

بی بند و باری به هیچ چیز تعهدی نداشته و مدعیانی دروغین بیش نیستند که تنها هنرشان دروغ‌پردازی، هتاکی و نسبت دادن تهمت‌های ناروا به بندگان خدا است، قضاوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: چنین مشکلاتی طبیعی بوده و همواره بر سر راه کسانی که در راه خدا قدم برداشته‌اند وجود داشته است و خداوند خود در قرآن می‌فرماید: «به کار نیک دستور بده و از کار بد نهی کن و در برابر مصائبی که به تو می‌‌رسد شکیبا باش»؛ پس حجت بر همه بندگان خدا تمام است و نباید به خاطر پیش آمدن مشکلات در بیان حقایق کوتاهی کرد و نیز نباید تردید داشت که انجام امر به معروف و نهی از منکر مستلزم پذیرش آسیب‌های ناشی از آن است.

امام جمعه پاوه در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به این امر که ممکن است چنین فضاسازی‌هایی در آینده نیز ادامه پیدا کند، گفت: در این مکان مقدس قاطعانه اعلام می‌کنم از ادامه حرکت در مسیری که در حمایت از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی برخاسته از اراده توده‌های مردم در پیش گرفته‌ام، ذره‌ای تردید به خود راه نداده و تا پای جان از مصالح ملت شریف ایران دفاع خواهم کرد و توفیق در این راه را جز در سایه الطاف حضرت حق مقدور و میسر نمی‌دانم.

انتهای پیام/2700/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول