اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق فرهنگ و ارشاد هرمزگان

توسعه فرهنگی نیازمند مدیریت پایداراست

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق اداره کل ارشاد هرمزگان گفت: اگر خواهان توسعه حوزه فرهنگ و ارشاد هستیم باید به دنبال مدیریت پایدار در این حوزه باشیم.

توسعه  فرهنگی نیازمند مدیریت پایداراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس انوشیروان پیشدار ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل ارشاد هرمزگان با بیان اینکه امیدوار است کشتی پرتلاطم فرهنگ و ارشاد هرمزگان سرانجام به ساحل نجات برسد، اظهار داشت: امید است مدیریت فرهنگی استان پایدار بماند چرا که این حوزه، حوزه‌ای وسیع و نیاز به طراحی‌ها و برنامه‌های دراز مدت دارد.

وی افزود: از مسئولان در استان و وزارتخانه به دلیل عدم توجه کافی به اجرای سند توسعه فرهنگی هرمزگان گلایه‌مندم.

به گفته سرپرست اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان سند توسعه فرهنگی این استان، راهکاری اساسی برای دستیابی به اهداف فرهنگی مدنظر است.

پیشدار با بیان اینکه این سند در راستای اجرایی شدن باید به صورت سالانه و برش‌های مشخص مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مربوط به این سند در سال 90 و 91 تهیه و مدون شده است اما با این تفاصیر تاکنون آنگونه که باید به اجرای این برنامه‌ها نیز توجه نشده است.

وی تأکید کرد: اگر قرار است در حوزه فرهنگ و ارشاد اتفاقی بیفتد باید سند توسعه فرهنگ استان اجرایی شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخش فرهنگ و ارشاد هرمزگان در حوزه سخت‌افزاری عملا با مشکلی روبرو نیست، بیان کرد: زمان آن رسیده است که در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی کنیم و این حوزه را توسعه دهیم.

وی در پایان سخنانش افزود: در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به حوزه مالی است که امید است با تدابیر ویژه این مشکلات نیز برطرف شود.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول