اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.

آغاز فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهمن اکبریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر یکی از رخدادهای ارزشمند کشور است که با کمک اصحاب رسانه و مطبوعات استانی می‎تواند با رنگ و بوی زیباتر متجلی شود و نشاط مردم را به نمایش بگذارد.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره و نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در 17 مرداد ماه سال آینده مصادف با روز خبرنگار برگزار می‎شود.

اکبریان، ارتقای کمی و کیفی مطبوعات استان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: تعامل مردم با مسئولان و مطبوعات، قدردانی از تلاش‌های فعالان و معرفی برترین‌های این عرصه از دیگر این اهداف است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره یکم اردیبهشت ماه سال آینده است.

اکبریان از برگزاری نخستین فراخوان برترین رسانه‌های دهه فجر این استان خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رشته‌های تولید خبر، تیتر، گزارش و مصاحبه در مطبوعات و خبرگزاری‌ها در محدوده زمانی 12 تا 22 بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور کارت خبرنگاری برای خبرنگاران استان، تصریح کرد: خانه مطبوعات استان در نظر دارد برای کلیه خبرنگاران استان کارت شناسایی خبرنگاری صادر کند.

اکبریان با اشاره به نقش رسانه در تبیین و تفهیم اخبار در استان، اذعان داشت: رسانه‌ها محلی و خبرگزاری‌های استان بسیار فعال و مجدانه در تلاش باشند که اخبار و اطلاعات را صادقانه و به طور صحیح در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/68006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول