اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیرکل ارشاد استان یزد با اصحاب رسانه

زمان دقیق برگزاری جشنواره مطبوعات یزد 11 بهمن اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، زمان دقیق برگزاری جشنواره مطبوعات یزد را 11 بهمن ماه جاری اعلام کرد.

زمان دقیق برگزاری جشنواره مطبوعات یزد 11 بهمن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: نخستین جشنواره مطبوعات استان یزد 11 بهمن ماه در دو بخش نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح روز 11 بهمن‌ماه نمایشگاهی از آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در مجتمع امام علی(ع) یزد افتتاح می‌شود و عصر این روز نیز مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی مطبوعات در تالار فرهنگ اداره ارشاد یزد برگزار می‌شود.

عبدالحسینی با بیان اینکه در یزد بیش از 100 رسانه مشغول فعالیت هستند که تاکنون رقابتی بین آنها برگزار نشده است، عنوان کرد: این جشنواره فضای تعامل و همدلی میان اصحاب رسانه استان همچنین فضای رقابتی سالم بین آنها ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره عنوان کرد: در مجموع 584 اثر از 279 نفر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 91 نفر از ارسال‌کنندگان آثار زن و 188 نفر مرد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بیشترین آثار رسیده مربوط به نشریات محلی با 415 اثر است و خبرگزاری‌ها با 96 اثر و سرپرستی روزنامه‌های کثیرالانتشار با 73 اثر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: در این جشنواره از 50 نفر تجلیل خواهد شد که 12 نفر حائز رتبه‌های اول شده‌اند که از این تعداد 10 نفر مرد و دو نفر زن هستند همچنین 18 نفر حائز رتبه‌های دوم شده‌اند که از این تعداد نیز 12 نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

عبدالحسینی ادامه داد: همچنین 20 نفر موفق به کسب رتبه‌ سوم این جشنواره شده‌اند که از این تعداد نیز 16 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: 18 نفر نیز در بخش‌های مختلف شایسته تقدیر شناخته شدند که از این تعداد 10 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

عبدالحسینی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه این جشنواره برگزار می‌شود که از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقاء کیفیت مطالب رسانه‌های یزد دعوت می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: نمایشگاه آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از 11 تا 22 بهمن در مجتمع امام علی(ع) یزد دایر و بازدید آن برای عموم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/2464/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول