اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

فرهنگیان، دانش‌آموزان را با اهداف انقلاب آشنا کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: در بهمن ماه و آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که وظیفه همه ما است دانش‌آموزان را نسبت به اهداف نظام و انقلاب آگاه کنیم.

فرهنگیان، دانش‌آموزان را با اهداف انقلاب آشنا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی منطقه بردخون اظهار داشت: دشمنان همچون گذشته توطئه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و از طریق ماهواره و سایت‌ها و ابزار دیگر برای فتنه آفرینی تلاش می‌کنند تا بین مردم اختلاف و تفرقه بیاندازند و با فشارها و تحریم در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی افزود: ملت قهرمان ایران سال‌ها با جان و دل تلاش کرده و دستاوردهای خود را به راحتی از دست نمی‌دهد و نسبت به اهداف بلند انقلاب پایبند است و هرگز تسلیم خواسته‌های پوچ آنان نمی‌شود پس نباید با دشمن همراه شویم هرچند که مردم ما بارها آزمایش شده‌اند و به خوبی می‌دانند چگونه از دشمن امتیاز بگیرند و عاقبت حربه گرانی و تحریم نتیجه نخواهد داد.

مصلحی‌پور ادامه داد: در بهمن ماه و آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که وظیفه همه ما است دانش آموزان را نسبت به اهداف نظام و انقلاب آگاه کنیم تا بدانند که امروز مردم آزادانه در جامعه سخن می‌گویند و این از برکت انقلاب اسلامی و نظام مردمی است.

وی با تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: زنگ انقلاب 11 بهمن در مدارس منطقه نواخته می‌شود و این آغازگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است پس در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید و با همکاری مردم و شوراهای اسلامی و مسئولان شور و حال خاصی به منطقه بدهید.

این مقام مسئول اضافه کرد: با تزیین مدارس، پخش آهنگ و سرود انقلابی در مدارس، اجرای برنامه‌های سرگرم کننده و جشن، نظارت مدیران مجتمع‌ها بر مدارس زیرمجموعه، رعایت نکات ایمنی در مدارس و نظارت بر دانش‌آموزان، ایامی به یادماندنی را در ذهن دانش آموزان ثبت کنید و با خدمت صادقانه وتوجه به جایگاه و ارزش کار در نظام تعلیم و تربیت الگویی برای دیگران باشیم.

در ادامه معاونان و کارشناسان اداری و مدیران مدارس پیرامون حوزه کاری خود مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/66003/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول