اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

دشمن بارها در مواجهه با ملت ایران شکست خورده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن بارها در مواجهه با ملت ایران شکست خورده است.

دشمن بارها در مواجهه با ملت ایران شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز در همایش فرهنگیان منطقه هلیلان اظهار داشت: دشمن به فضای انتخابات برای به چالش کشیدن امنیت مردم و ایجاد فتنه‌ای جدید چشم امید دوخته است.

وی با اشاره به اینکه اصل مترقی ولایت فقیه عامل عزت و سربلندی ملت ایران است، ادامه داد: اتحاد و همبستگی حول محور ولایت رمز گذر از شرایط پیچیده کنونی و غلبه بر توطئه‌ها و نقشه‌های کینه‌توزانه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکاست.

این مسئول اضافه کرد: دشمن نیز به توان، قدرت و عظمت نعمت ولایت پی برده است و تمام برنامه‌های دشمن اعم از تحریم، تهدید و فشار در راستای تأثیرگذاری بر امت ولایت محور است تا از این طریق بتواند بین مردم و ولایت جدایی اندازد.

* دشمن به فضایی از قبل آزموده پا گذاشته و دوباره شکست می‌خورد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: البته این بار هم دشمن در میدانی از قبل آزموده گام نهاده است و به فضل خدا، ملت بصیر ایران با اطاعت‌پذیری از ولایت تحریم‌ها، فشارها و محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و ان‌شاءالله از این میدان نیز پیروز بیرون خواهد آمد.

جلیلیان در ادامه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه شمالی استان اشاره کرد و گفت: دشمن به فضای انتخابات جهت به چالش کشیدن امنیت مردم و ایجاد فتنه‌ای جدید چشم امید دوخته است که ان‌شاءالله هوشیاری مردم و حضور آنان در صحنه حول محور ولایت باعث یأس دشمنان و خلق حماسه‌ای جدید خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: به فضل الهی و با صبر، بردباری، وحدت و همدلی مردم و هدایت‌های ولی معظم ولی‌فقیه، افق و آینده‌ای روشن در انتظار ملت ایران است و این وعده خداوند متعال است که بعد از هر سختی، راحتی و آسانی در پیش است.

همایش فرهنگیان منطقه هلیلان به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان چرداول، سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام و سپاه ناحیه شیروان چرداول برگزار شد.

انتهای پیام/2246/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول