اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هفته چهاردهم لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان میهمان شفق اردکان است

خبرگزاری فارس: در دیدار هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور، کاله جوان مازندران به دیدار پیشگامان شفق اردکان می‌رود و آریا صنعت بابلکنار نیز میزبان طلایی‌پوشان ورامین است.

کاله جوان میهمان شفق اردکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، چهاردهمین هفته و هفتمین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم با انجام هفت دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها از ساعت 16 امروز چهارشنبه کاله جوان مازندران در دیداری خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند و مدعی پیشگامان شفق اردکان یزد صف‌آرایی می‌کند.

کاله جوان مازندران هفته گذشته در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل طلایی‌پوشان ورامین را در سه ست متوالی شکست داد و به سه امتیاز کامل این دیدار دست یافت.

سبزجامگان آملی دو هفته گذشته با پیروزی مقابل سفیر قم صعود خود به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال کشور را مسجل کرده بودند و کماکان بر روی نوار پیروزی قرار دارند.

شاگردان بومی حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان در همه دیدارها با تمام توان مقابل حریفان ظاهر می‌شوند و این امر آن‌ها را به حریفی قدرتمند مقابل دیگر رقبا تبدیل کرده است.

شهباز صدری‌بندری ناظر فدراسیون در این دیدار بوده و محمد ابراهیم‌زاده و اسماعیل رزقی داوران دیدار هستند.

آریا صنعت بابلکنار دیگر نماینده مازندران نیز این هفته را میزبان طلایی‌پوشان ورامین است.

احمد بندری در این دیدار ناظر فدراسیون بوده و داوود نافعی و محمدرضا پاکدلان امر داوری را بر عهده دارند.

با پایان هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در گروه نخست، کاله مازندران پس از پیشگامان شفق اردکان با هشت پیروزی و پنج باخت 25 امتیازی بوده و جایگاه خود در مکان سوم جدول را مستحکم کرد، البته آریاصنعت بابلکنار نیز با 16 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول